TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet om bra tyske bilsalg sider???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #50418  av aez

Morn! Bare lurte på om det er noen som vet om noen bra tyske bilsalg sider hvor jeg kan få tak i Mr2 Turbo????
:lol:

#50421  av vegar85

prøv mobile.de vist du ikke har prøvd den alt....

#50427  av chris

vegar85 skrev:prøv mobile.de vist du ikke har prøvd den alt....
er vel de som er størst og mest kjent vil jeg tro ja

#50545  av aez

takk! har prøvd mobile før, men jeg fant en turbo på den andre adressa der. kjedelig at ik folk kan flere sider enn d der ass, må jo være en hel haug..... men men...

#50572  av @lpher

aez skrev:takk! har prøvd mobile før, men jeg fant en turbo på den andre adressa der. kjedelig at ik folk kan flere sider enn d der ass, må jo være en hel haug..... men men...
Mobile og autoscout er nok de største ja...i tillegg til dagsavisene that is :)

@lpher
 #50596  av veghar

aez skrev:Morn! Bare lurte på om det er noen som vet om noen bra tyske bilsalg sider hvor jeg kan få tak i Mr2 Turbo????
:lol:
Jeg har en til Salgs da.. vis det er intressant??

Mr2 Turbo 91mod Rød gått 156000km

Nettopp chipet og trimmet av Flissundet motorservice!!
Har papirer på alt som er blitt gjort der. Bilen har 253HK på bakhjulene som den er nå.. og det er mye mer og hente på den.. :D

Vis du vil ha bilder eller mere info så kan du enten ringe meg på

Tlf: 95800511 eller mail: vegard.harila@harila.toyota.no

Mvh Vegard

#51574  av aez

syns egentlig den har gått litt langt. Jeg har funnet en turbo 91 mod som har gått 95000. som jeg kan få for 125 ferdig regga.......

#51626  av jensi

Et tips.
Gå inn på alle tyske MR2 forum og Mr2 sider du kan finne og legg inn ønskes kjøpt på engelsk.De fleste forstår engelsk som er skrevet ,men de kan ikke snakke så godt engelsk.
Bruk mail da forstår tyskerene det meste engelsk.
Hadde kontakt med en Mr2 entusiast på et forum for 1-2 år siden.
Han viste om flere Mr2 turboer i miljøet som var til salgs.

Brukte og forumet for å sjekke om noen kjente til bilen som jeg kjøpte før jeg reiste ned etter den.
Det er minst like mange Mr2 entusiaster der så her.

http://www.mr2forum.de

#52506  av aez

nydelig tenkt ;) Takk.

#52950  av [BHS]paladin

hehehe du syntes 150 000 km er langt ??? kan noen plz minne han på at bilen er er over 13 år gammel. Ps da jeg var på kompetangse sentret for bilmotorer i tyskalnd viste "Daglig leder " meg vor enkelt det er å stille tilbake km telleren og gjett om tyskere er eksperter på det. Jeg har samme probbet sliter med å finne en turbo mr2