TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spacere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #50603  av ErikG

Er det noen som har montert spacere på st185? Vurderer noen på 20mm og lurte på om det er stress å sette på. Skal bare ha bak. Må man bytte ut boltene? Er det mye arbeid og bytte dem?

#50622  av vegar85

dette kan jeg svare på etter helga for da har jeg monter 25mm bak

#50627  av Kjelliken

:shock: skulle hatt slike spacere jeg og hvor fikk du tak i dem og kvanta kosta???? :wink:

#50631  av chris

powerzone har vel sånne spacere, med egne bolter på.

#50913  av vegar85

da er det montert. ble drit bra. lett å montere, trenger kun 10 hjulbolter.

#50960  av larsst185

Bra du ble fornøyd :wink:

#51111  av Gjertsen

Dagens kloke spm fra meg !!

Hva er spacere? :oops:

Faen jeg kunne ønske jeg viste mere om bil ass.... men jeg lærer :lol:

Gjertsen

#51115  av Kjelliken

:D Spacere er skiver man enten legger mellom hjulene og der en fester hjulet eller skrur dem fast som ett hjul der og så skru fast felgen på spaceren får å få hjulene lenger ut mot skjermene på bilen..

er dette grei forklaring????

#51131  av Kaizern

Spørsmål... Er dette lov?

#51132  av chris

Kaizern skrev:Spørsmål... Er dette lov?
nei.

#51133  av erling

chris skrev:
nei.
Er ikke konsekvent ulovlig, noen leveres med godkjenningspapirer. Men hvem bryr seg vel om slikt.

#51134  av chris

erling skrev:
chris skrev:
nei.
Er ikke konsekvent ulovlig, noen leveres med godkjenningspapirer. Men hvem bryr seg vel om slikt.
nei, ingen bryr seg. men biltilsyn og lignende vil normalt sett gå litt rabiat om de ser spacer påmontert :P

#51172  av Dan-Ørjan

Har noen spacere og felger liggende etter jeg hadde gt4 jeg!
husker ikke størrelsen på spacerne, men de bygger ganske mye tror jeg. :) Felgene er noen 17" OZ med slitte 225-45 dekk, er litt herpa rundt kantene! Kan alltids fikse en BILLIG avtale på dem, Hvis noen er interrisert da...

#51182  av angrykid

hadde vært jævli fett med 17" vinterdekk da.. så det spørs hvor mye du skal ha for felgene med frakt til bardu / troms da :D

#51186  av Dan-Ørjan

hadde vært jævli fett med 17" vinterdekk da.. så det spørs hvor mye du skal ha for felgene med frakt til bardu / troms da
Har ikkr tenkt på noe pris jeg, men et par tusen for dekk å spacere er d mye eller.... :?: + frakt da!