TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NMI styling, noen erfaringer? (bilder lagt til)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #408750  av PerX

har bestillt NMI border styling fra bsbildeler, har noen erfaringer med passform osv på de?
Sist redigert av PerX den 01 mai 2012 23:04, redigert 1 gang totalt.
 #408784  av PerX

hmm, fan! :shock:
gruer meg å så passformen på de, med min flaks så er dem helt rææva.
 #408829  av sindrejl

Passformen er visst blandt den værste som er mulig å oppdrive sies det, MEN jeg har også hørt om folk som har fått NMI Borderstyling til MR2 som har vært tilnærmet perfekt
 #408917  av PerX

får vente spent, blir vel sendt til meg slutten av den her mnd.
skal si i fra om passformen, når mottat. ;)
 #409001  av Ã˜rjan

Kan vel kalles universal styling detta :D

Skjørta var for kort og vridde her og, og fangerne kunne passet på hiace, 200sx, supra.. hva som helst :D
Du bør ha goood tid når du skal tilpasse og montere detta :p og finishen er lik null..
 #409192  av Ace

kan henge meg på her å si passform på det jeg har kjøpt av NMI har vært dårlig greier. Kun vært borti 2 x scoops til min mr2 tho. Endte med å bestille greddy typ istedet pga det ville ta evig å tilpasse de ^^
 #410336  av PerX

har fått pakken med styling nu :)
men har ikke nådd å se så mye på dem enda.

blir prøve montering til helga håper jeg. Krysser fingran for bra passform ;)
 #411237  av PerX

har testet passformen på frontfangeren og sideskjørt. Blir en del tilpasning, men ikke umulig.
bilder kommer.
 #411251  av FT86

PerX skrev:har testet passformen på frontfangeren og sideskjørt. Blir en del tilpasning, men ikke umulig.
bilder kommer.
er frontfangeren rosa?
 #411287  av PerX

FT86 skrev:
PerX skrev:har testet passformen på frontfangeren og sideskjørt. Blir en del tilpasning, men ikke umulig.
bilder kommer.
er frontfangeren rosa?
hvit, sideskjørtene og bakfanger er rosa
 #411288  av PerX

Endret bildene til thumbnails ;)

ja, vet at bilen er skitten 8)
Sist redigert av PerX den 25 mai 2012 00:23, redigert 1 gang totalt.
 #411293  av FT86

Den fangeren har akkurat de samme feilene som den rosa driten jeg har oppe i garasjen :P

Det ser jo ut som om en eller annen polakk har støpt den i fylla.

jeg ga opp min i hvertfall. hvis du prøver deg, lag en tråd med step by step så jeg kan klare det også :)

hva betalte du for fronten?
 #411345  av PerX

FT86 skrev:Den fangeren har akkurat de samme feilene som den rosa driten jeg har oppe i garasjen :P

Det ser jo ut som om en eller annen polakk har støpt den i fylla.

jeg ga opp min i hvertfall. hvis du prøver deg, lag en tråd med step by step så jeg kan klare det også :)

hva betalte du for fronten?
Skal begynne å tilpasse den i løpet av sommern. Blir min første glassfiber prosjekt.

betalte totalt 3355,- + 1000kr i frakt, for frontfanger, sideskjørt og bakfanger.
kjøpte det når det var sånn kjempe salg på NMI stylings deler.