TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har handlet os Twos R Us

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #410634  av madmax313

Er det noen av dere som har handlet hos Twos R Us?
Hvordan var servicen? Var litt skeptisk da jeg fikk beskjed om å måtte betale med visa. Kunne ikke betale med paypal siden jeg bodde utenfor usa fikk jeg beskjed om.. Hvordan betalte dere?
 #410638  av Audun F

madmax313 skrev:Er det noen av dere som har handlet hos Twos R Us?
Hvordan var servicen? Var litt skeptisk da jeg fikk beskjed om å måtte betale med visa. Kunne ikke betale med paypal siden jeg bodde utenfor usa fikk jeg beskjed om.. Hvordan betalte dere?
Twos R Us har glimrende service og er flinke på det de driver med. Det er jo inget problem å betale med visa vel? Jeg har betalt med visa alle gangene jeg har handlet der...
 #410649  av madmax313

det er jo fint at det er et bra firma. De har jo bra priser på deler. :) vile bare høre meg litt om først siden jeg har vært borti noen useriøse selgere og det er et evig slit med å få pengene tilbake.
må vel handle litt så jeg får MR2 på veien i sommer. :?
 #410674  av mr2storbrua

Ikke farlig å handle derfra nei. Første gang jeg handla der, så fikk jeg til og med litt penger tilbake pga frakten ble billigere enn først beregnet :) Veldig bra priser på originaldeler :)
 #410678  av hmsilset

Får straks bremseskiver og mye annet derfra.Frakta kom på 1200kr.det er mye, men hadde spart mye om prisen var enda høyere også :p
 #410707  av hmsilset

og nå måtte jeg i tilleg betale 600kr på posten for å få henta ut den tyngste delen av sendingen.Liten men tung pakke.Bestillingen min var på 3600-4000kr, så synes fraktprisen er ille når den er på 1800kr til nå. Men fraktprisen må være pga tyngden på pakka.Sist jeg bestilte pluggledning,rotor osv som er veldig lett, betalte jeg lite i frakt.
 #410891  av laffy

hmsilset skrev:og nå måtte jeg i tilleg betale 600kr på posten for å få henta ut den tyngste delen av sendingen.Liten men tung pakke.Bestillingen min var på 3600-4000kr, så synes fraktprisen er ille når den er på 1800kr til nå. Men fraktprisen må være pga tyngden på pakka.Sist jeg bestilte pluggledning,rotor osv som er veldig lett, betalte jeg lite i frakt.
Det var vel moms du betalte for å hente ut pakken, den kommer jo på topp av kjøpspris og frakt uansett.