TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla ke 20 kjøp?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #412754  av ure

Er nærmest påtvunget en gammal ke 20 74 mod for 4000 kr. Er en komplett bil som går å kjøre og har skilter men mangler EU kontroll. Slitent utseene og noe sliten innvendig men ikke så galt med synlig rust utenom framskjermer. Endel jobb om det skal bli en "perle", er dette noe å ha? Ikke helt drømmebilen for meg men har lite peiling her 8)
 #412765  av ke25-toyoglide

den grå :?:
kjekk bil det... vanskelig å få tak i deler. spesielt fremskjermer.....
bilder er obligatorisk :D
 #412767  av ArildM

Kjempemorsom bil å kjøre. "Sprek" så lenge det er bare deg selv som kjører og motoren er justert rett. Hadde i alle fall ikke noe problem å holde følge med det som var langs motorveien. Lite feil, men dårlig deletilgang. Husker jeg fant en kar i Finland som lagde framskjermer i glassfiber, men det var da om han holder på enda. 4x110 i boltsirkel så det er ikke så enkelt å finne passende felger i Norge, selv om det er mye å hente som NOS eller brukt i Asia. Om du ikke har kjørt sånn bil før er det noe jeg anbefaler :)
 #413778  av harared

Til en grei pris er det kanskje verdt og kjøpe den. Du må være klar over at den rusta som synes er det garantert mer av på plasser som ikke synes. Ta en sjekk under framskjermene som er rusta, bruker og bli kjeks der pga av dritt som legger seg der. Selvsagt er gulv, dørstokker og hjulhus bak plasser det ruster heftig.