er det mulig å bare fjrene den sorte "lista" foran på 91 for så å bytte til 92 fronten?? hvis mulig, noen som veit om en som er til salgs? type rød...

jensi skrev:Likte ikke denne lippen siden den er veldig myk.Fordelen med at den er myk er at den gir etter istedet for å sprekke hvis man f.eks. parkerer borti en høy fortauskant e.l. Det har jeg nemlig prøvd.
Derfor satte jeg på en annen front lippe i glassfiber kjøpt i England.
Jensi
AndreasH skrev:ja, jeg kjørte på en stor isklump i veien en gang (som hadde ramla ned fra ei skråning i en sving, rett ned på veien), hadde jeg hatt glassfiberleppe da, hadde jeg knust denjensi skrev:Likte ikke denne lippen siden den er veldig myk.Fordelen med at den er myk er at den gir etter istedet for å sprekke hvis man f.eks. parkerer borti en høy fortauskant e.l. Det har jeg nemlig prøvd.
Derfor satte jeg på en annen front lippe i glassfiber kjøpt i England.
Jensi
Pål skrev:Men det er jo en ulempe at den er myk hvis du skal lakkere den, da blir det jo en del sprekker i lakken.Du bruker mykner i lakken så er ikke det no problem...
MR2turbo skrev:Ok, thanks for the tipPål skrev:Men det er jo en ulempe at den er myk hvis du skal lakkere den, da blir det jo en del sprekker i lakken.Du bruker mykner i lakken så er ikke det no problem...
Tror den koster mellom 1000 og 1500, jeg
FireWalk skrev:Jeg var akkurat og fikk lakkert det svarte helt nede på frontleppa mi, samt på bakfangeren, kanalene på siden, og alle listene rundt bilen i bilens orginale farge... Fikk dem til å ta det svart,altså under bordet.. og det ble 3000 kr... For alt.oooooog, bilder?som jeg har sagt før: Moms og avgifter osv skal jeg jammen gjøre mitt for å unngå! Boikotte staten :p skulle jeg betalt vanlig hadde det blitt over det dobbelte kan jeg tenke meg... noen andre her som har lakkert disse tingene? hva har dere betalt?
Pål skrev:hmm.. er ikke sikker på det... det går mere på at den kansje ikke er godt nok avfettet... myknenren gjør bare at lakken ikke sprekker om du bøyer på delen...MR2turbo skrev:Ok, thanks for the tipPål skrev:Men det er jo en ulempe at den er myk hvis du skal lakkere den, da blir det jo en del sprekker i lakken.Du bruker mykner i lakken så er ikke det no problem...
Tror den koster mellom 1000 og 1500, jeger det det som er forskjell på lakkerte plastdeler og lakkerte metall deler, f. eks. fanger og panser? virker hvertfall som om lakken på plast er mykere enn på metall. har jo som du vet en lakkskade på fronten min, den hadde vel skallet av hele fronten dersom den var av metall, right?