TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla KE20 selges (SOLGT)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #414325  av TM custom

Lufter rollan for salg. Historien bak denne bilen er at toyota asker og bærum kjøpte den av en bilforhandler som hadde tatt den i inbytte for VELDIG mange år siden for og lage et classic hjørnet i utstillinglokalet. Så da ble den sendt til lakk og skade avdelingen og fikk tatt alt av rust og ble hellakert i original lakken. Men dette classic hjørnet ble aldri noe av og bilen har blitt stående på toyota og blitt kjørt ned på verkstedet og blitt gått over med jevne mellomrom helt til toyota asker og bærum nå for litt siden auksjonerte den bort på en intern auksjon for de ansatte. som var der jeg kjøpte den. Selges for 24000kr

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37028733
Sist redigert av TM custom den 16 sep 2012 19:17, redigert 4 ganger totalt.
 #414403  av 94CelicaGT

ja takk til bilder å mer info!
 #414913  av Brasse

Nice!
 #414914  av ke25-toyoglide

Ikkje ofte eg seier det.... men viss den er noenlunde så bra som den ser ut, så er den verd 30tusen :D
Lykke til med salget, hadde det vore automat og hengerfeste, så MÅTTE eg vurdert den selv... 8)
Er den svart inni?
 #415199  av TM custom

ke25-toyoglide skrev:Ikkje ofte eg seier det.... men viss den er noenlunde så bra som den ser ut, så er den verd 30tusen :D
Lykke til med salget, hadde det vore automat og hengerfeste, så MÅTTE eg vurdert den selv... 8)
Er den svart inni?
Er svart delskinn interiør :)
 #415281  av ke25-toyoglide

Godt det ikkje var automat og... då hadde eg vert på veg over for å hente den :lol: