Vet ikke hvor jeg skal poste denne, men jeg setter den her på Supraforumet.
Jeg er ute etter litt info om nettopp en 1G-GTE, for jeg har en 1G-FZE idag i min IS200.
Jeg vurdere å bruke GTE sin bunndel og topp også bruke resten ifra FE sånn at jeg kan bruke min kompressor, målet med dette er å øke effekten (kjøre på mere trykk) da GTE er bygget for trykk kontra FE. eller er jeg helt på jordet no?
Dette er ikke noe jeg skal bruke 60000 på, men et sånn lowbudsjett siden jeg har FE motoren liggende, og en brukt GTE motor +overhaling blir billigere enn nye råder og stempel samt anna stuff ifra www.tdi-plc.com.
Noen forsalg?
Jeg er ute etter litt info om nettopp en 1G-GTE, for jeg har en 1G-FZE idag i min IS200.
Jeg vurdere å bruke GTE sin bunndel og topp også bruke resten ifra FE sånn at jeg kan bruke min kompressor, målet med dette er å øke effekten (kjøre på mere trykk) da GTE er bygget for trykk kontra FE. eller er jeg helt på jordet no?
Dette er ikke noe jeg skal bruke 60000 på, men et sånn lowbudsjett siden jeg har FE motoren liggende, og en brukt GTE motor +overhaling blir billigere enn nye råder og stempel samt anna stuff ifra www.tdi-plc.com.
Noen forsalg?

09' Toyota Landcruiser 120GX AT35"
92' Toyota Carina E GTi
[x]01' Toyota Corolla E11 3d
[x]13' Toyota Hilux 3.0SR+ AT33"
[x]99' Lexus IS200 TTEsport
[x]94' Toyota Carina E GLi
[x]99' Toyota Corolla 1.3Luna
92' Toyota Carina E GTi
[x]01' Toyota Corolla E11 3d
[x]13' Toyota Hilux 3.0SR+ AT33"
[x]99' Lexus IS200 TTEsport
[x]94' Toyota Carina E GLi
[x]99' Toyota Corolla 1.3Luna