TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AE86 Trueno burnout

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #415500  av Iceman22

Tok ae86'n på en luftetur til gatebil, så endte det opp med å lage en liten video ;)
Delvis original 4a-ge med over 200.000 på klokka, går som en kule fortsatt 8)

#415503  av ArildM

Haha, Toyota vettu :mrgreen:
 #415545  av FT86

sweet ! :lol:
 #415603  av Holger

hørtes ikke helt frisk ut kanskje? Men kult uansett :D
 #415636  av Iceman22

Den får sikkert litt for mye bensin som gjør at eksosen smeller av og til, men det er jo litt kult :) Ellers så er den frisk som en fisk!
 #415644  av ArildM

Det er jo aldri dumt når det smeller litt :mrgreen:
 #415646  av Iceman22

:lol:
Bare morro det. Det er visst samme motor som du har ArildM i din AW11 når den var helt original?
Tror den som ligger på trueno har 130HK ifølge wikipedia.
Ganske bra når man får så mye hjulspinn med nesten nye dekk, uten noe juks med våt overflate ;)
Jeg driver å snuser litt på honda S2000 delebiler i USA atm og det kan bli kjøp ganske snart.
Corollaen blir nok en skummel bil å kjøre med en
hissig VTEC motor og så lav vekt :mrgreen:
 #415656  av ArildM

Hehe, stemmer det :) Sett på no kvasskammer og noen andre småmods så har du plutselig 160hk ;)

Jeg får snart sammen en 4AGE med 20v topp og kvasskammer, blir nok ca 170hk i den :) Utrolig morsomt med NA motor med litt turtall i. 4AGE motoren er jo legendarisk sånn sett :) Er nok mange som har S2000 motor i AE86, usikker på hvor mye jobb det blir, men det er nok hysterisk morsomt :)
 #415741  av Holger

Heller trimma 4age, en honda motor :D

Her er min med litt småjassa 4age 16v :)

[youtube][/youtube]

tørr asfalt å relativt greie dekk :D
 #415747  av ArildM

Som sagt null problem å justere opp den originale 16v motoren litt ;) Myye billigere enn å begynne med S2000 konvertering :)