Vurderer å bytte turboen på mr2'en da det har begynt som smått å komme litt svart røyk og ettertenning ved hardt gass pådrag. Turboen har gått langt så er sikkert på tide!
Lurer da på hva som er best, ny orginal eller en litt større fra garret f.eks?
Bilen er en mr2 91' med 2.gen 3s-gte. Den går nå på 98 oktan med walboro bensinpumpe, forsterket pakningset, 0.9 bar, HKS fcd.
Hadde ikke gjort meg noe med en litt større uorginal turbo, men er samtidig ikke så interessert å vrake alt som er i stakkaren. Noen som har noen tips til hvilken turbo og løsning? evt en nettside med bestilling?
Lurer da på hva som er best, ny orginal eller en litt større fra garret f.eks?
Bilen er en mr2 91' med 2.gen 3s-gte. Den går nå på 98 oktan med walboro bensinpumpe, forsterket pakningset, 0.9 bar, HKS fcd.
Hadde ikke gjort meg noe med en litt større uorginal turbo, men er samtidig ikke så interessert å vrake alt som er i stakkaren. Noen som har noen tips til hvilken turbo og løsning? evt en nettside med bestilling?
Nåværende:
Stian's tidligere Toyota mr2 Sw20 kawasaki lime green, Nissan King Cab 2003(trekkbil), Honda cr 250
Tidligere:
Toyota Celica GT-FOUR st205, Carina II 90', Corolla 01', Avensis 08', Honda CRX 91'
Stian's tidligere Toyota mr2 Sw20 kawasaki lime green, Nissan King Cab 2003(trekkbil), Honda cr 250
Tidligere:
Toyota Celica GT-FOUR st205, Carina II 90', Corolla 01', Avensis 08', Honda CRX 91'