TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit mk2 i trondheim

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #51461  av TOYPARTS

Halloen

Er det noen som kjenner til en hvit mk2 som går i trondheimstraktene, det er en 85 med skjermbreddere, om det er noen som vet hvilken bil det er snakk om, info info 8) 8) 8)

MVH Erik
 #51530  av @lpher

TOYPARTS skrev:Halloen

Er det noen som kjenner til en hvit mk2 som går i trondheimstraktene, det er en 85 med skjermbreddere, om det er noen som vet hvilken bil det er snakk om, info info 8) 8) 8)

MVH Erik
Hmm...jeg bodde i nærheten av han som eide bilen for 3-4 år sia ihvertfall...på Heimdal...rett utafor Trondheim....vet dessverre ingenting om den...husker bare at jeg syntes den så ut som den var VELDIG godt vedlikeholdt...helt standard på det tidspunktet tror jeg...originale felger etc. Men ting kan jo ha endret seg etter det....hell...det kan jo være flere hvit mk2 i trondheim også? ...eller? :D

Om den fremdeles er i omerådet..så regner jeg med Frank vet hvem som eiern :)

@lpher
 #51607  av TOYPARTS

@lpher skrev:
TOYPARTS skrev:Halloen

MVH Erik
Hmm...jeg bodde i nærheten av han som eide bilen for 3-4 år sia ihvertfall...på Heimdal...rett utafor Trondheim....vet dessverre ingenting om den...husker bare at jeg syntes den så ut som den var VELDIG godt vedlikeholdt...helt standard på det tidspunktet tror jeg...originale felger etc. Men ting kan jo ha endret seg etter det....hell...det kan jo være flere hvit mk2 i trondheim også? ...eller? :D

Om den fremdeles er i omerådet..så regner jeg med Frank vet hvem som eiern :)

@lpher
Hmmm
Ja, han som eier den nå sier at det er et veldig bra eksemplar UTEN rust, og at bilen er i meget god stand, jeg reiser for å hente den på tirsdag, bare håper at den er så god som eieren sier den er.

MVH Erik
 #51651  av @lpher

TOYPARTS skrev:
Hmmm
Ja, han som eier den nå sier at det er et veldig bra eksemplar UTEN rust, og at bilen er i meget god stand, jeg reiser for å hente den på tirsdag, bare håper at den er så god som eieren sier den er.

MVH Erik
You thief!! Enda en supra mindre i trøndelag nå da?! LOL :D

Hmm...utifra hva jeg kan huske så så den veldig bra ut den gangen ihvertfall...men jeg kan ikke huske å ha sett den i ettertid...

@lpher