Hadde en litt annerledes opplevelse i forbindelse med banekjøring i dag, på vei inn mot en sving bremset jeg ned, clutchet og skulle gire ned, clutchen føltes litt rar, ikke like tung som vanlig, og jeg fikk ikke kassa i gir, hverken ned eller opp.
Måtte bare svinge ut på siden, fortsatte å prøve litt og etter 10-15 sekunder så smatt den i gir igjen.
Kjørte en rolig runde for å kjøle ned og dro deretter hjem, ikke noe videre problemer på veien heller.
Så kommer spørsmålet, kan clutchvæska koke?
Har jo kjørt mer enn hardt nok i dag, mye kjøring og giring på høyt turtall, bremse hardt på gira osv.
Er egentlig det eneste som virker logisk i mitt hode, spretta opp lokket til beholderen før jeg reiste hjem, skikkelig brun og fin den væska som var der, jeg har aldri byttet på de syv årene jeg har hatt bilen ihvertfall, sikkert ikke noe de forrige eierene har brydd seg med heller...
Måtte bare svinge ut på siden, fortsatte å prøve litt og etter 10-15 sekunder så smatt den i gir igjen.
Kjørte en rolig runde for å kjøle ned og dro deretter hjem, ikke noe videre problemer på veien heller.
Så kommer spørsmålet, kan clutchvæska koke?
Har jo kjørt mer enn hardt nok i dag, mye kjøring og giring på høyt turtall, bremse hardt på gira osv.
Er egentlig det eneste som virker logisk i mitt hode, spretta opp lokket til beholderen før jeg reiste hjem, skikkelig brun og fin den væska som var der, jeg har aldri byttet på de syv årene jeg har hatt bilen ihvertfall, sikkert ikke noe de forrige eierene har brydd seg med heller...
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...
-Div annet...