TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tanker ang. motorvarmer i MkII Mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #419055  av Scoop

Heisann, tenker en del fremover før vinter, vær og kaldstarter.. Finner lite info ang. motorvarmer til Mr2. Vil isåfall gå for en Defa ala denne; http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736
Noen tanker rundt dette? Vil det by på problemer? Erfaringer, og om man kan montere dette selv?

Min kjære Mr2 er dessverre bruksbilen, men ønsker å gi den best mulig omsorg!! :roll:
 #419751  av Anders gullstein

Kan ikke skjønne det skal by på noe problemer. Er Defa motorvarmer ifra 80 tallet på min Celica som fungerer helt utmerket ennå. Går sikkert fint å montere selv også hvis man setter seg litt inn i det.
 #419753  av Scoop

Takker for svar, satt meg litt mer inn i det siden sist, slår ut frostplugg, inn med motorvarmer.
Frister veldig. Sunnere for motor, samt bedre komfort. Det blir nok en investering for min del, da planen er å bringe MR2'en min over 2000'tallet i følelse og utseende (alder) uten at det går på bekostning av orginalitet! :D
 #420344  av Scoop

Hehe, trudde de var lydløse! :lol: Noen som vet hvem som kan skaffe elementet? Bilradiospes har ikke tilsynelatende til min bil :?
 #420346  av john_e

Scoop skrev:Hehe, trudde de var lydløse! :lol: Noen som vet hvem som kan skaffe elementet? Bilradiospes har ikke tilsynelatende til min bil :?
Syns jeg husker at Torshov bilrekvisita hadde elementer til salgs :)
 #420431  av Scoop

Hmm, absolutt noe å kikke litt på, takk for svar! :D