TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #421210  av Lifestyle

Jeg vil nå selge bilen min pga hus kjøp og mangel på tid og penger :P

Det er en 1991 mr2 mk2 som er bygd om til turbo(ikke godkjent). alt fokus har gått til motor og understell og her er det ikke mye og pirke på. men nå trenger karosseri og interiør en hjelpene hånd. det som har blitt gjort med bilen :

-Kjøpt org mr2 mk2 3 gen rear cut, 245hk med org diff brems. kjøpt fra Motorimport i Danmark med en km stand på ca 97 000km. pris ca 25000kr
-Demontert motor og gitt en total overhaling og utbytting av alle slitedeler (ca 15000kr)
-Nye koni justerbare dempere, med nye demper topper (ca 7000kr)
-Nye stivere stabilisator stag foran og bak (4-5000kr)
- ny mishimoto aluminiums radiator (ca 3000kr)
-Nye momo felger og dekk (8000kr)

Dette er det meste av nye hoved deler, er masse mer små ting som blant annet håndbrekk wire og vann rør osv++ har kvitteringer på det aller meste, og alle motor deler er fra Toyota.

Jeg har kun brukt bilen som nr 2 bil om sommeren, altså omtrent ikke blitt kjørt, også en av årsakene til at jeg nå vil selge den.

Karosseriet trenger derimot litt kjærlighet:
- ny frontrute(kan skaffes for 2500kr ink lister)
- utbedring av rust bakerst på kanaler begge sider og høyre framdør
- matt og slitt lakk, men dette kan poleres opp da det ikke er gjennomgående riper.
- nye sete trekk (er skinn)

bilen er EU godkjent nesten fram til 2014.

Pris er 45000kr\bud

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av Lifestyle den 28 jan 2013 20:05, redigert 1 gang totalt.
 #421222  av FT86

Fin bil, virker som om du har lagt mye tid og penger i den :)

har du noen flere bilder? av interiør og motorrom?

hvor langt har chassie gått ca?

gjort noe med turbomotoren eller er den orginal mtp eksos og størrelse på turbo osv? :)

send meg gjene PM med masse bilder og info.
 #421242  av Lifestyle

FT86 skrev:Fin bil, virker som om du har lagt mye tid og penger i den :)

har du noen flere bilder? av interiør og motorrom?

hvor langt har chassie gått ca?

gjort noe med turbomotoren eller er den orginal mtp eksos og størrelse på turbo osv? :)

send meg gjene PM med masse bilder og info.
Takk :) har lagt MYE tid ned i den ja, men nå har jeg ikke tid lenger :( litt kjedelig når det bare er litt karosseri fiks igjen. den prisen jeg har satt den til er under halvparten av hva jeg har brukt på den :P

karosseriet har snart gått 230 000km hvis jeg ikke husker helt feil nå. mer info og bilder kan jeg sende til deg på pm iløpet av helgen hvis du er interessert?

motor er helt 100% original, kun overhalt, ikke trimma eller tukla med noe annet.

Bilde
 #421286  av FT86

bra!
send meg bilder du :)
 #421287  av 3rlend

Jeg liker deg nå ft86! Hat muligens en leppe som hadde kledd fronten der meget bra ;p
 #421296  av FT86

3rlend skrev:Jeg liker deg nå ft86! Hat muligens en leppe som hadde kledd fronten der meget bra ;p
:.)