TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøre lovlig uten motorlokk pÃ¥ MR2?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #424814  av lasse

Spørsmålet mitt blir da hvorfor?
For å spare vekt da eller? Kjøp deg heller ett turbomotorlokk og ta vekk metallet på undersiden, resten er i glassfiber og veier ikke stort :wink:
Bakdelen ved å kjøre uten er jo at idioter kan gå forbi bilen når den står parkert og pelle på motoren din, neppe ut pluggledninger, helle cola i motorolja osv... Mulig jeg svartmalar litt nå, men man vet aldri hva folk finner på, mer enn nok av de som bare er ute etter å lage kvalm.
 #424816  av ArildM

Evt bare lage ett i plexiglass? Ellers enig med Lasse.
 #424848  av Holger

det så jo faktisk litt kult ut!
 #424850  av FT86

blitzmr2.jpg
blitzmr2.jpg (85.18 kiB) Vist 2606 ganger

ikke mange mr2 med dette da så skiller seg jo litt ut :)
 #424902  av john_e

FT86 skrev:
blitzmr2.jpg

ikke mange mr2 med dette da så skiller seg jo litt ut :)
Steike jeg kunne tenkt med det lokket der :D

lasse skrev:Spørsmålet mitt blir da hvorfor?
For å spare vekt da eller? Kjøp deg heller ett turbomotorlokk og ta vekk metallet på undersiden, resten er i glassfiber og veier ikke stort :wink:
Bakdelen ved å kjøre uten er jo at idioter kan gå forbi bilen når den står parkert og pelle på motoren din, neppe ut pluggledninger, helle cola i motorolja osv... Mulig jeg svartmalar litt nå, men man vet aldri hva folk finner på, mer enn nok av de som bare er ute etter å lage kvalm.
Var i første omgang for å spare penger. Bilen skal inn på periodisk kjøretøyskontroll, men jeg har de originale delene "låst" som støpeplugger :)
Kunne tenkt meg et turbomotorlokk med tiden ;)