Da har jeg fått meg en MR2 jeg også 
Det ble en gti siden det aldri kom noen godkjente turboer til salgs
Den var helt original og har kun 75.000km på telleren, og eid av folk opp i årene. Han jeg kjøpte den av var 62

Jeg går for en svart, på svart, på svart stil, så jeg plastidippet felgene sort og lakkerte kalipperene svarte

Har nå byttet sideblinkere og lyktene i fangeren til klare, og lagt film på de fremme. Har også byttet grøftelysene til noen som er org. sota. Xenon 8000k i både hovedlykter og grøftelys er planen.

Også sleepyeyes

Videre planer er:
-sote alle ruter
-bytte kanal passaskjer side pga skade
-detailing
-bytte ratt
-oppgradere anlegg en smule...
-effektanlegg + filter
-felger
Har ikke bilder interiør, men det er like strøkent som nytt. Har byttet ut mattene med rød kant med helsorte med TRD logo. Ble ganske bra

Det ble en gti siden det aldri kom noen godkjente turboer til salgs

Den var helt original og har kun 75.000km på telleren, og eid av folk opp i årene. Han jeg kjøpte den av var 62

Jeg går for en svart, på svart, på svart stil, så jeg plastidippet felgene sort og lakkerte kalipperene svarte

Har nå byttet sideblinkere og lyktene i fangeren til klare, og lagt film på de fremme. Har også byttet grøftelysene til noen som er org. sota. Xenon 8000k i både hovedlykter og grøftelys er planen.

Også sleepyeyes

Videre planer er:
-sote alle ruter
-bytte kanal passaskjer side pga skade
-detailing
-bytte ratt
-oppgradere anlegg en smule...
-effektanlegg + filter
-felger
Har ikke bilder interiør, men det er like strøkent som nytt. Har byttet ut mattene med rød kant med helsorte med TRD logo. Ble ganske bra

Sist redigert av Boratitanius den 16 mai 2014 22:53, redigert 1 gang totalt.