TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min pÃ¥ tv2.no

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #429280  av FireWalk

Sendte for litt inn litt info og bilder om bilen min og ser at den nå ligger på www.tv2.no forsiden som link til broom sin reportasje om den. http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 49580.html der er link til selve reportasjen.
Er ikke noe skrytegreier dette her altså, men syntes det er fint at folk kan få se gode eksemplarer av MR2 som etter mitt syn selv i dag har et tidløst design. Ser at prisen på bilene også har sunket kraftig i det siste, og kanskje slike artikler kan være med å gi dem litt mer liv og verdi ved å kanskje skape litt mer entusiasme rundt dem igjen?
Jeg håper i alle fall det!

Det sagt så ser jeg at det er en del negative kommentarer i kommentarfeltet. Folk som nevner at det er idiotisk å bruke penger på en så gammel bil osv osv.. Så jeg hadde satt umåtelig stor pris på om dere kunne komme med noen inspill der, gjerne få frem det synet jeg tror vi alle deler om at her er det entusiasmen som vi alle brenner for som gjelder, og ikke nødvendigvis antall timer og penger som er brukt.. For som jeg også nevner i artikkelen så har jeg alltid syntes at det var minst like morsomt å bygge bilen som det å kjøre den. Det er ikke destinasjonen som har vært viktig (altså ferdig bil) men veien dit som har vært viktig for meg. Så skriv gjerne noen positive kommentarer! Det hadde jeg satt veldig pris på :)

PS: Jeg var også nøye med å få nevnt TS-OGN i artikkelen, så er vi heldige så får vi kanskje noen flere medlemmer :)
 #429283  av Mr2mr2

Da jeg fikk min på broom.no så glemte jeg faktisk ikke på å nevnte Ts-ogn :oops: :oops:

EDIT
Synes bilen din generelt ser bra ut jeg ;)

Må ikke høre på alle som "lever livet sitt" i kommentarfelt på Internett....
 #429285  av Zepticon

Kommentarfelt trolling er ting man gjør i lunchpausen på jobb :D

Men du er nok ikke den eneste som har brukt mye penger på gammle verdiløse biler. Har nok "kastet bort" nærmere 200k på min 626 om jeg tar med det jeg kjøpte den for.
Det er jo det som er hobbyen, og da er det ikke noe problem. Hvor mye bruker folk på terrengsykkler, seilbåter fyll og annet piss i løpet av 10 år da? Må fort bli over 300k da.

Blir litt over 500kr uken, og det er ikke mer enn en bytur eller det folk bruker på tipping og lotto :D
 #429286  av Emil_L

Tur på byen blir MINST 1000kr uka :twisted:
Drikke: Minst 400,- (Brennevin eller øl, mye koster det)
Inngang: 100-, - 200,-
Sjåfør tur retur: Alt fra 100,- - 500,-
Fyllemat: 100,-

SÃ¥ gjennomsnitlig 500 uka ar da grei pris det :D
 #429287  av ArildM

Agreed!
Jeg bruker min Mr2 turbo som arbeidsbil hver dag, det er velkjent Toyota kvalitet fra den tiden og bilen føles veldig velbygget ut. Den er komfortabel og bruker lite drivstoff og deler. Ellers bruker jeg ikke penger på brus sjokolade og uteliv så da bruker det man på noe man liker.
Tror arbeidskollegaene mine som kjøper seg ferdigvarmet lunsj og brus til lunsj hver dag ikke helt har skjønt økonomi, i alle fall ikke om de klager på å ha dårlig rå. Eller evt misunner oss å ha Mr2.