Tenker jeg får begynne en prosjekt tråd her for min nye GT86.
Den ble kjøpt i Hønefoss for snart to uker siden så alt er langtifra på plass enda.
Men noen smådeler er kommet og andre er fortsatt på vei og andre ligger i tenkeboksen og venter på penger så jeg kan bestille mer
Jeg har en lang list med ting som kommer her etterhvert og for dem som lurer ja dette er selvfølgelig med manuell kasse.
Da jeg hentet den var den gått hele 34 km ja ikke 34000 men bare 34 så rimelig happy med det.
Kjøreturen hjem var helt perfekt med en 40+ mil lang kjøretur fra Hønefoss til Bergen over hardangervidda og innover hardanger.
Liste for oppgraderinger.
1 Valenti baklys bestilt før jeg hentet bilen og kom torsdagen etter jeg hadde hentet den.
Montert
2 Center copper m toyota merke som skal skiftes ut med 86 merke. Merkene enda ikke kommet men centerkoppene er kommet.
3 86 nøkkelring et must for GT86 eiere å ha
bestilt
4 TRD Luft filter Bestilt
5 TRD Dør lås for å stive av chassi Bestilt
6 18 x9 works TE37SL felger Bestilt
7 Panser dempere eller holdere I posten i dag
8 Sorte hjulmuttre lange Bestilt
9 KW Coilovers V3 under vurdering til bestilling :/
Det er det jeg kommer på til nå som er på vei eller kommet hjem i posten.
Bilder kommer etterhvert mer av først de nye baklysene..
Den ble kjøpt i Hønefoss for snart to uker siden så alt er langtifra på plass enda.
Men noen smådeler er kommet og andre er fortsatt på vei og andre ligger i tenkeboksen og venter på penger så jeg kan bestille mer

Jeg har en lang list med ting som kommer her etterhvert og for dem som lurer ja dette er selvfølgelig med manuell kasse.
Da jeg hentet den var den gått hele 34 km ja ikke 34000 men bare 34 så rimelig happy med det.
Kjøreturen hjem var helt perfekt med en 40+ mil lang kjøretur fra Hønefoss til Bergen over hardangervidda og innover hardanger.
Liste for oppgraderinger.
1 Valenti baklys bestilt før jeg hentet bilen og kom torsdagen etter jeg hadde hentet den.

2 Center copper m toyota merke som skal skiftes ut med 86 merke. Merkene enda ikke kommet men centerkoppene er kommet.
3 86 nøkkelring et must for GT86 eiere å ha

4 TRD Luft filter Bestilt
5 TRD Dør lås for å stive av chassi Bestilt
6 18 x9 works TE37SL felger Bestilt
7 Panser dempere eller holdere I posten i dag

8 Sorte hjulmuttre lange Bestilt
9 KW Coilovers V3 under vurdering til bestilling :/
Det er det jeg kommer på til nå som er på vei eller kommet hjem i posten.
Bilder kommer etterhvert mer av først de nye baklysene..
Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top