Er det noken her inne på forumet som har erfaring med alle generasjonene Celica? Tenker hovedsaklig på T16-T23.
Har sjølv en T16 med 4AGE, ein delebil T16 med 3SGE og har køyrt endel T20 med 7AFE.
Hadde vert morsomt om vi kunne få til en diskusjon om kva generasjon som kan avgjerast som mest spesiell, ha mest køyreglede, beste designet, beste interiøret osv.
Kan begynne med å sammenlikne mellom min T16 (4AGE og 3SGE) og T20 (7AFE):
Litt spent på kva folk syns om interiøret i T18, leser online at det er veldig elsk/hat.
Har sjølv en T16 med 4AGE, ein delebil T16 med 3SGE og har køyrt endel T20 med 7AFE.
Hadde vert morsomt om vi kunne få til en diskusjon om kva generasjon som kan avgjerast som mest spesiell, ha mest køyreglede, beste designet, beste interiøret osv.

Kan begynne med å sammenlikne mellom min T16 (4AGE og 3SGE) og T20 (7AFE):
- - Eg syns at designet på T16 er tøffere og sprekere enn designet på T20. Det virker som T20 er laget for å vere pen å sjå på.. og det gir i alle fall ikkje assosiasjoner til rally, slik som T16 gjer. Så T16 er 80-talls kul, T20 er meir tidløs og penere. Vippelykter vinner over dobbellykter.
- Motoren i T16 har mykje å sei. Min bruksbil med 4AGE føles på en måte litt eldre ut enn delebilen med 3SGE. 4AGEen har autochoke og hveser litt på tomgang.. 3SGEen er kraftig og føles mykje meir moderne. 4AGEen har penere lyd under fart. 7AFEen er en heilt grei motor. Brummer ganske fint på turtall, men er litt karakterløs. Bra med dreiemoment.
- Når det gjelder køyreglede er det negativer og positiver ved alle bilene. 4AGEen jager fint på i rette giret, men når en jager på føles den jo.. jaga. Altså det føles stadig ut som den er på bristepunktet. Min rister litt i rattet over 120. Det beste med denne bilen er å køyre i 70-90 og la motoren spille3SGEen i delebilen er genuint mektig! Den er jo berre herjebil, så er berre motoren eg kan seie noke om. Vanskelig å starte denne i 1. uten å spinne. Starter den ofte i 2.
7AFEen virker kraftigere enn den er, men det gjer den moderne. Lett å køyre småturer og byturer med. Lite risting i ratt. Tight og fin.
- Interiøret i T16 er veldig 80-talls! Mitt er i blått, og noken dager elsker eg det, andre ganger hater eg det. Alle merker viser i blått og der det falmer blir det brunt.. så det er vanskelig å holde pent. Hadde interiøret i T16en vore svart, så hadde det mista litt særegenhet, men eg hadde nok likevel likt det betre. Utenom fargen så savner eg litt smårom til å legge mobilen i e.l. Ergonomien er spot-on. T20-interiøret har mange kreative løsninger, masse rom til småting og vinner blanktLitt for mykje plast, kanskje.

Litt spent på kva folk syns om interiøret i T18, leser online at det er veldig elsk/hat.
Sist redigert av Myklebust den 21 jun 2013 16:07, redigert 3 ganger totalt.
Carina II 1.6 '89 - Carina II 2.0 '92 - Celica 1.6 '88 - Celica 1.8 '98 - Starlet 1.3 '83 - Celica Supra 2.8 '86 - Hilux 2.4 '18 - Yaris 1.8 TS '10 - Colt 1.3 '97
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03