TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av min CELICA!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #52876  av Gjertsen

Christoffer skrev:MIN Celica

Et par ønsker om bilder av bilen, så jeg tok noen kjappe før solen gikk ned :D

Bilder finnes på denne adressen:
http://thashadow.sytes.net/celica/

Ssssstrøøøøken :D

Grise fin farge og bil... Tommel opp :)

#52881  av sindrejl

bjutifull!

#52896  av Christoffer

SÃ¥ irriterende!
Parkerte på en parkeringsplass, var borte i 1t. og når jeg kom tilbake var det en 10 cm lang, FET ripe over passasjer dørhåndtak! Den typen som har blitt laget med nøkkel! ¤#&¤#/%#

#52916  av chris

fine bilder

men jævlig irriterende da!! når jeg skulle hente bilen min i dag, etter å ha stått på en parkeringsplass i 3 timer, så har noen støttet seg mot den, med sånn metallknapp bak på buksa. har fått et område med en masse riper som går frem og tilbake.. :evil:

går faen meg ikke an å parkere NOE sted jo!!!

#52933  av spkstrp

argh.. manglende respekt for andres eiendom sier nå jeg... Jeg "tørr" knapt touche andres biler

#52935  av Gjertsen

usj slikt er plagsomt :( koster spenn gjør det og..

Skulle fått tak i kamera eller noe som gikk på bevegelser rundt bilen, og når noen nærma seg så tok kameraet og filma.
litt high tech men hadde vært bra! eller som Hummeren til en riking i byn her har. Når noen nærmer seg bilen hans 0.5 meter fra så sier alarmen i fra "Please step away from the .........." og masse slikt. den skremmer folk. vet ikke om det er HELT lovlig da men :wink:

#52945  av Christoffer

Saken er den at ripen ser ut til å være laget med vilje :x
Irriterende, men lite jeg kan gjøre med saken, så....

#52966  av Kjelliken

:D det var da helt for j"#¤£$€ at folk skal gjøre slik, Jeg blir så irritert med folk som ikke har respekt for andres eiendeler..

Men det er en flott bil du har der :wink:

#52990  av bose

faens tullinger som må gjøre sånt da

#53023  av DannyBoy

Strøken bil :wink: Fin farge og lik spoiler som meg :D

Har du noen store framtidsplaner med bilen da? :P

#53045  av Christoffer

Vel, har jo selvfølgelig lyst på børstet metall inni, og nye høyttalere, forsterker bak og subwoofer, og turbo og dumpventil, og nye baklykter og hvite bliklys på siden foran og ... og ...

Mye jeg har lyst på, men kommer nok til å ta en stund før jeg realiserer planer..

#53665  av Oas

Christoffer skrev:SÃ¥ irriterende!
Parkerte på en parkeringsplass, var borte i 1t. og når jeg kom tilbake var det en 10 cm lang, FET ripe over passasjer dørhåndtak! Den typen som har blitt laget med nøkkel! ¤#&¤#/%#
ja irriterende jeg parkerte min gamle røde t23 i 1 time uten for et kjøpe senter når jeg kom til bake var den fan meg skrapet på begge sider sån man får av å skompe borti med fronten vis man svinger fortidligt ut av parkering plassen men sines det var rart det kom på begge sider en tulling på ver side som hade parkert der lol, og det er problem å få dem bort også :x

#53686  av chris

misunnelse er en av de største grunnene til at folk gjør sånt...

#54194  av smallville

Du som snakket om den alarmen som snakket... gå på viper.com Dem har den :) trur ikke det koster så mye mere enn en defa alarm. Men om alarmen er godkjent av forsikringselskapenes godkjenningsnemd vet jeg ikke, men det er jo bare å høre det... :)