TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Beste verksted for MR2 i nærheten av Bergen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #435758  av diracdeltafunction

Kan noen anbefale verksted som ligger så nært Bergen som mulig for MR2? Hvordan reagerer verksted typisk på ting som at bilen har modifisert motor, eller andre typiske ting som skjørt? Er det mulig at en enten får mangellapp eller noe annet uønsket og ondsinnet på slike ting? Min er i det minste original turbo i vognkortet, men jeg har ingen erfaring med hva verksted finner på å gjøre.

En annen ting jeg tenkte på er, det hender vel ikke at mekanikere finner på å ta en prøvetur med bilen uten samtykke fra eieren?
 #435764  av Pirken

Ring Toyparts bil og motor, holder til på Breisten. holder stort sett bare på med toyotaer og trimming.

han har nr 982 86 714, men foretrekker telefoner før 16.00
 #435770  av diracdeltafunction

Pirken skrev:Ring Toyparts bil og motor, holder til på Breisten. holder stort sett bare på med toyotaer og trimming.

Takk, han ble anbefalt i en annen tråd også ja, men liker han "trivielle" oppdrag som ikke har med trimming å gjøre også?
 #435778  av Zepticon

diracdeltafunction skrev:
Pirken skrev:Ring Toyparts bil og motor, holder til på Breisten. holder stort sett bare på med toyotaer og trimming.

Takk, han ble anbefalt i en annen tråd også ja, men liker han "trivielle" oppdrag som ikke har med trimming å gjøre også?
Ja, det er jeg temmilig sikker på. Så lenge du betaler, og det er en bil eller lignende du skal ha gjort noe på, så tar han det nok:)

https://www.facebook.com/groups/168395743272236/