Hei! Kjøpte en Mr2 for ikke så veldig lenge siden, da gikk den bra og ikke noe problemer, 1 uke etter kjørte jeg opp en litt bratt bakke, og plutselig begynte motoren og tikke, og det var nesten ingen kraft, så kjørte jeg hjem og skrudde av manifoiler og alt, og sendte bilen på verksted for og feil søke, da var det ikke noe komprisjon på skilnader 1og 2, da trodde vi at det var topp pakningen, og bytta den, så fikk jeg den hjem, og skrudde på alt igjen, så starta jeg den, og så var det flat pedal, så så jeg på reima om den var rett montert, og sjekka innsuget, der kom det trykk og olje ut,(gjennomslag, defekt stempel ring) som jeg tror.. Noen som har noen erfaringer med dette? Og om hvilken vei motoren skal ut, kjente problemer, og eventuelt bilder, og kjøp av nye ringer. Og vist noen er intrisert i og bytte motoren mot en aen som går, pluss mellomlegg, har gått 170 000 
