TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prolift kit: MR2 Gas Spring Engine Lid and Hood

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #437886  av GhostRider88

Hei

Kom over slike gassdempere til panser og motorlokk til mr2 mk2 på ebay. Lurte på å kjøpe disse, men før jeg evt. gjør dette så hadde det vært moro å se om det er noen her som har disse og evt. erfaringer med produktet.

Bak:
http://www.showngoplus.com/ebay/prop.php

Front:
http://www.showngoplus.com/ebay/front.php
 #437932  av GhostRider88

ArildM skrev:Har Twos'r'us sine kitt på begge mine, funker fjell :)
BÃ¥de foran og bak?
Det jeg er litt redd for er at lakken sprekker opp når de originale skruene skal skrus ut. Hvordan er din erfaring rundt montering og evt. risiko for skader.
Om det ikke er noe problem, så kommer jeg nok til å kjøpe to fine julegaver til mr2'en ;)
 #437936  av ArildM

Har ikke det foran, hadde kanskje vært kjekt det også :) Har bak, og det er veldig kjekt siden holderene var knekt på begge mine biler :)
Brakettene er av metall, så muligheter for skader er nok der, kommer litt an på hvordan du monterer osv. Om du velger de som er lakkerte fra før av får du 2 lakkerte overflater som skal skrus mot hverandre, så jeg anså ikke det som noe problem :)
 #437944  av GhostRider88

ArildM skrev:Har ikke det foran, hadde kanskje vært kjekt det også :) Har bak, og det er veldig kjekt siden holderene var knekt på begge mine biler :)
Brakettene er av metall, så muligheter for skader er nok der, kommer litt an på hvordan du monterer osv. Om du velger de som er lakkerte fra før av får du 2 lakkerte overflater som skal skrus mot hverandre, så jeg anså ikke det som noe problem :)
Høres bra ut. Selv ser jeg det mest praktisk å kjøpe det bakre kittet til motorlokket. Foran er jeg så skjeldent uansett, så vet ikke om det. Men ser fint ut :roll: Bestiller i allefall det bak med lakkerte brakketter :)
 #438142  av GhostRider88

ser ut til at denne karen som selger disse er vanskelig å få kontakt med. Fikk svar på min første henvendelse, men når jeg i ettertid har spurt om hvordan jeg skal gjennomføre betalingen når jeg ønsker en oppgradert pakke (tillegg i pris) så har det blitt helt stille. Av denne grunn så har jeg ikke fått bestille verken bakre eller front kittet... har litt is i magen og venter litt til. Dette er noe jeg vil ha så :roll:
 #438144  av ArildM

twosrus eller Ebay? Så har du i alle fall et godt rykte / kjøpebeskyttelse (med Paypal i alle fall).
 #438157  av GhostRider88

ArildM skrev:twosrus eller Ebay? Så har du i alle fall et godt rykte / kjøpebeskyttelse (med Paypal i alle fall).
er gjennom ebay jeg har kontaktet karen, men uten hell så langt. På ebay har jeg bare funnet disse som er tilpasset og laget spesifikt til mr2. Twosrus er litt dyre syns jeg i forhold :? Men det er jo jul, så kanskje han har ferie? :) Haster i grunn ikke, siden jeg ikke tar bilen ut for om noen måneder enda.