Nå er det tett alle plasser untatt den ene skruen på sjåførsiden på baklyset.
Men, det lekker bare når det blir spylt med høytrykkspyler.
Plassene det kom inn vann var:
Venstre sjerm:
Den lille 3kanten bak "quarter" vinduet, så var det en liten "kloss" Med hull i, her manglet det en skrue og en pakning.
Her tok jeg den av, gjorde godt rent, tok litt sikaflex på, og skrudde den fast med 2 skruer.
Antennen lakk
Her bare tok jeg vekk antennen, sveiset igjen hullet, sparklet det flatt... Erstattet antennen med en sånn en:
http://www.ebay.com/itm/Universal-Hidde ... 1161006409
Inne i tankpåfyllingen var det noen gummipropper vekke.
Her satte jeg inn noen 8mm korte skruer, og brukte sikaflex som "pakning".
På den listen det står Supra på, der lakk det vann inn proppene som holdt fast listen.
Her så tok jeg vekk proppene fra listen, og satte i 8mm skruer og brukte sikaflex som pakning, 4stk 6mm er nok for å holde på plass listen....
Det lakk også vann inn der den tanklokklåsen er.
Denne bare skrudde jeg ut, og tok litt sikaflex rundt gjengene og festet igjen...
Det var også en 8mm skrue lenger nede inni sjermen, sikkert til støtfangeren...
Denne trodde jeg var tett, men det lakk også inn her, så den har jeg også hatt sikaflex rundt.
Bakluke:
Her lakk det inn under listen under bakvinduet. Alle propper og fester og alt sånnt... der bare rant det inn vann...
Her tok jeg ut alle proppene, og skjærte vekk noen "klosser" som er der når bakruten skal limes inn, men den er jo limt inn så den flytter seg ikke nå... så jeg erstattet alt med 6mm og 8mm korte bolter og mutter, med sikaflex rundt.
Fjernet også bakvingen, selv om jeg tror den var tett... men bilen er finere uten syntes jeg så... Hullene her sveiste jeg igjen og sparklet.
På høyre siden lakk det bare inn den klossen under listen på "quarter" vinduet.
Brukte bolter i rustfritt.
Har holdt øye med om det lekker nå i noen uker, og det virker som at det er helt tett, untatt den ene bolten på baklykten da. Men siden baklykten er limt så godt fast at den må lures ut, så venter jeg heller til jeg har deler til å få 2. gen baklykter. og det er jo nesten tett.