TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus felger til mkIV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #54118  av @lpher

Det ser ut til at det fremdeles lar seg gjøre å bestille disse felgene hos Toyota/Lexus-forhandlerne :)

Disse er akkurat samme felgene som var TTE-tilleggsutstyr på mkIV Supran...MEN...forskjellen er at på Lexus varianten så er 'de indre delene' av felgen er lakkert mellomgrå, mens 'eikene' er chrome.

TTE-varianten er lakkert i lys/sølv-grå....og har selvfølgelig TTE-merker på senterkoppene istedet for Lexus-logo :D Men..eller så er de 100% like.

8½x18 - Anthracite/Polished
Toyota part : PZ439-S0670-ZM
Manufacturers part : AM 28779

8½x18 - Silver
Toyota part : ???????
Manufacturers part : AM 28763

10x18 - Anthracite/Polished
Toyota part : 01700-00003 (?)
Manufacturers part : AM 28781

10x18 - Silver
Toyota part : PZ439-S0672-ZK
Manufacturers part : AM 28780

@lpher
Vedlegg
LexusWheelsOnSupra.jpg
LexusWheelsOnSupra.jpg (51.12 kiB) Vist 1727 ganger
dscf0005.jpg
dscf0005.jpg (53.15 kiB) Vist 1727 ganger
P1010039.jpg
P1010039.jpg (109.88 kiB) Vist 1727 ganger

#54174  av angrykid

er det bare meg, eller? Jeg synes ikke de felgene der var noe særlig fine, jeg :(

#54183  av @lpher

angrykid skrev:er det bare meg, eller? Jeg synes ikke de felgene der var noe særlig fine, jeg :(
LOL :) Ganske så snedig dette...ser tendensen blant supra-gutta i england også....halvparten liker dem...halvparten liker dem ikke :)

Ganske klassisk og enkel design egentlig....ikke mye bling-bling akkurat :)

Sånn er det bare...men cluet som jeg ikke fikk med like bra i posten min her....er at disse faktisk skal være ganske rimelige...i forhold til alt annet av felger du får kjøpt til mkIV Supran :) I england så koster ett slikt sett nøyaktig halvparten av det det koster for de rimeligste gode jap-import felgene! :D So...price is a big issue here :D

De er ENDA mere populære som brukt....koster rundt 8-9-tusen for ett komplett sett..når de engang i mellom dukker opp på ebay og lignende :)

@lpher