TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye bremser montert

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #54307  av Speeder

Mine gamle skiver var slitene allerede da jeg kjøpte bilen. Så nye skiver var tatt med i beregninger. Men ettersom jeg har blitt bitt av banekjørings-basillen, så fant jeg ut att jeg like godt kunne investere i litt heftigere saker. Da falt falget på Black Diamond skiver, og Ferodo klosser fra Cratzytuning. Etter Mye surr og venting hos be-4-you :x

Etter X-antall runder på rudskogen i strekk. var det ikke antydning til fading engang. Og dette var med standard væske pga hastværk før kjøringa 8)
Vedlegg
Gammel i Felg.jpg
Gammel i Felg.jpg (38.24 kiB) Vist 992 ganger
gammel skive.jpg
gammel skive.jpg (28.38 kiB) Vist 991 ganger
gammel VS ny.jpg
gammel VS ny.jpg (46.31 kiB) Vist 991 ganger
Ny montert.jpg
Ny montert.jpg (21.03 kiB) Vist 991 ganger
Ny i Felg.jpg
Ny i Felg.jpg (37.27 kiB) Vist 991 ganger

#54314  av larsst185

Nice :D

#54322  av jan-erik

Ble jo bra det der Tore! Godt å slippe bremsefading ved banekjøring :-) . Blir spennende å se hvordan de Ferodo klossene slites. Regner med du er klar for banekjøring med NSK søndag 8. august da.

#54333  av Speeder

jan-erik skrev:Ble jo bra det der Tore! Godt å slippe bremsefading ved banekjøring :-) . Blir spennende å se hvordan de Ferodo klossene slites. Regner med du er klar for banekjøring med NSK søndag 8. august da.
Ja fanken. Er jo allerede neste helg det :)

Burde vel kanskje la seg gjøre å komme seg ned en tur ja. Er vel kjøring på fordtreff også den helga. Til en litt rimeligere penge(for meg som ikke er medlem i nsk) Har da fortsatt litt antydning til mønster i dekka, så en runde eller to til på bane kan ikke skade 8)

#54346  av mk1 black limited

Ble bra, Tore! Kommer den 8. jeg også, med MR2 denne gangen...:-)