Hei! Nå har jeg hatt bilen i over et år, så da tenkte jeg att jeg kan legge den ut her, så folk får se
Kjøpte den av en kar i Oslo, august 2013. Han hadde impotert den fra Sverige. Gamle eieren hadde passa godt på den og kjøpt mye nye deler til den.
Når jeg kjøpte den var det noen bulker her å der, masse steinsprut på panser, litt klarlakkflass..
Så i vinter, tildig vår bestemte jeg meg for å lakkere opp igjen
Jeg er så heldig og har en bror som er biloppretter, så han tok seg av demontering, retting og montering !
Mens den var på lakk, tona jeg rutene foran, ny frontrute med coating.
Når den var klar, tok vi firhjulsmåling, service mm.
I juni var det biltreff her i Valdres, da ble det selvfølgelig 1.plass for fineste orginal bil.
Ikke ofte jeg ser sånne biler etter veien, og har aldri sett en rød, men mulig det finnes fler i landet?!
Nå står den inne å koser seg, til våren og tørrværet kommer!

Kjøpte den av en kar i Oslo, august 2013. Han hadde impotert den fra Sverige. Gamle eieren hadde passa godt på den og kjøpt mye nye deler til den.
Når jeg kjøpte den var det noen bulker her å der, masse steinsprut på panser, litt klarlakkflass..
Så i vinter, tildig vår bestemte jeg meg for å lakkere opp igjen

Jeg er så heldig og har en bror som er biloppretter, så han tok seg av demontering, retting og montering !

Mens den var på lakk, tona jeg rutene foran, ny frontrute med coating.
Når den var klar, tok vi firhjulsmåling, service mm.
I juni var det biltreff her i Valdres, da ble det selvfølgelig 1.plass for fineste orginal bil.
Ikke ofte jeg ser sånne biler etter veien, og har aldri sett en rød, men mulig det finnes fler i landet?!

- Toyota Celica GT4, 96 mod.
** Toyota Celica GT4, 90mod. "ex. Jarle Haugrud"
** Toyota Celica GT4, 90mod. "ex. Jarle Haugrud"