Syns faktisk den 1.8 literen ikke er så daff som mange skal ha det til! Klart det blir jo ikke det samme som den turtallsvillige 3S-ge motoren, som kler denne bilen litt bedere. Jeg var på nippet til å kjøpe en slik selv, og jeg er mer enn snittet glad i aks. Men så ble det til 2.0 alikevel, men dette var også mye pga utseende som Jørn hadde fått til på denne bilen.
2.0 literen har 175hk@7000rpm. Denne motoren må tuktes skikkelig skal man få utsnyttet dens potensiale. Noe kanskje madammen din ikke kommer til å kjøre?Syns de fleste har en tendens til å gire ved 4k rpm
Noen spesielle ting å se etter kan ikke jeg komme på i dette øyeblikk, men med så mye lakkerte flater i fronten så er det alltid mye sjenerende steinsprut

Vil anbefale å kjøpe en bil med El-vinduer og AC når man først skal handle, er ikke mye forskjell i pris og desse to er kjekt å ha.
Angående revisjoner kom det en forandring i 96, da sikk bilen en annen frontfanger med hviteblinklys og avdelte 'rom' til passende grøftelys. Denne fronten er hakket finere enn 94-95. Den fikk også en annen vinge som er festet på 3 steder i stedet for 2 i ytterkant, dette er ikke så fint
Den fikk også høyt plassert bremselys og litt annet ratt og girkule. Dette er etter det jeg veit de eneste forrandringene fra 94-99.
- BlackDiamond - Ferodo - D2Racing - ToyoR881 - RamAir -
- Toyota 1995 Celica 2.0GT
-->
Min Garasje<--