TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drar man virkelig damer med fet bil ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3693  av daggy

Jeg har aldri hatt fet bil så jeg vet ikke. Skal snart få fet bil så bare lurer

:twisted:
Sist redigert av daggy den 10 jan 2003 03:15, redigert 1 gang totalt.

;)

#3699  av blackmr2

Det hjelper på ihvertfall !!!! :twisted:

#3703  av tahustvedt

Hmm.. da er det vel meg det er noe galt med. :)

:)

#3704  av blackmr2

Hehe !!!!! :)

:)

#3705  av blackmr2

Hehe !!!!! :)

FÃ¥ slike gule striper !!! Det hjelper !!! ;)

(Har fjernet di gule glassene i tåkelysene !!! Vil ikke gjøre det igjen !!! ;)

Bilde

#3709  av Ã˜istein

det er nesten litt ekkelt noen ganger... må tørke "damevann" av bilen etter at jeg har vært på texacostasjonen.. folk kommer bort og skal prate... smådamene snur seg...

MEN - det er bare sjøger som snur seg etter bil.. gøy for en natt eller 2! men man finner ikke den man vil dele et liv med.. ikke de jeg har møtt ihvertfall

(håper jeg ikke erta på meg noen folk her som har damer som snur seg etter bil ;)

#3710  av erling

Øistein skrev: MEN - det er bare sjøger som snur seg etter bil..
Nei..
Øistein skrev: men man finner ikke den man vil dele et liv med.. ikke de jeg har møtt ihvertfall
Jo, du har møtt feil damer.. :mrgreen:
Øistein skrev: (håper jeg ikke erta på meg noen folk her som har damer som snur seg etter bil ;)
Poenget er at det er et pluss uansett, bortsett fra hvis du er ute etter alenemødre da, som trenger baksetet.. :)

#3718  av Goose

Definitivt!

Damer liker bra biler.

Du drar mange damer, men som regel så er det damer som det er ikke vært å spare på.

De virkelige damene som du kan bringe hele livet med lar seg ikke imponere så lett (ha kul bil og burne rundt hele tiden osv...).
Da må man nok vinne dems hjerte først...
:wink:

Men skal du ha mange rå lekre damer som bare åpner bina for deg så kan jeg fortelle deg hvordan... I Polen gjør jentene hva som helst for å få litt status... Ikke alle men de fleste. (snakker ikke om horer og den slags her) Helt vanlig jenter...

#3739  av MR2turbo

Ja, de fleste damer liker fete biler :)
Det er jo litt morro og da, selv om man har dame hjemme, at man får litt oppmerksomhet ;)

#3753  av henningl

Damer liker ikke en bil pga den er fet eller ikke.. dem liker biler pga at dem er morsomme og søte, og MR2'en er jo begge deler..... forøvrig er jo også 2CV morsom og søt.. :lol:

#3756  av erling

De liker dem fete oxo :D En 2CV er forresten like søt som en bøtte med møkk. Men morsom, det er den jo, men det er bare utenpå. :D Man ler AV den, og ikke MED den...

#3758  av henningl

Kom ikke her å si at en 2cv med taket rullet bakover, nyplantete blomster i blomsterkassen, surfebrett stikkendes opp, ikke drar damer? se for deg turen til stranden.. lettkledde bikinidamer, håret blafrer i vinden, allsang og dansing.. ærlig talt, bilen danser jo MED deg når du kjører! (ihvertfall om alle inni rocker etter samme sommerrytme).

malte øyne på lyktene, og blomster langsmed siden og i kassen bak.. klart den er SØT.

#3759  av erling

Hjelp, dette ble for søtt! :D Ser for meg noen skjeive karer som tripper lett på tå etter bilen og drysser roseblader med sine løse håndledd.. Den drar sikkert homoer, og da drar den kanskje damer oxo? :mrgreen:

#3773  av CelicaTurbo

vel, helt ærlig: tror ikke at rå bil drar damer, men jeg mener at damer nok mener at det er et pluss pga at bilen er atypisk og uvanlig og ikke noe som alle andre har.. altså sjelden bil, stilig bil :)

det jeg merket med MR2 var at bilen dro fjortiser rett og slett. Fjortiser som kommenterer eller som ser etter deg når du kjører forbi. Damer over 18 bryr seg som regel ikke (kanskje det bare er meg?) :) Celicaen vekker ikke like mye fjortis-oppmerksomhet men fremdeles bra merkbart.

så, er du ute etter smårips så for all del, kjøp MR2 :)

er du ute etter litt eldre jenter så er det vel ingen ulempe ihvertfall :)