Hei. Jeg er ny her men har no oppfyllt guttedrømmen og kjøpt meg Supra mkiv Eurospec
Har importert bilen fra svergie og venter på at biltilsynet skal gi meg regning på engangsavgift. Bilen har gått 138k og er strøken. Full doluck bodystyling, FMIC, 3" fra turbo med 4,5" utblås (men står orginal cat på den) og powerfilter, Har Greddy Profec boost controller liggende
Jeg har planer om å "oppgradere" bilen litt til sommeren og har siktet meg inn på 500-600hk i motor. Jeg har lest meg opp på singel og "hybrid" oppgradering og har bestemt meg for singel siden det er billigere og enklere. Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med en "oppskrift" for 500-600hk. Jeg har lyst til å komme billig fra det samtidigt som det må være holdbart (vet dette kan bli vansklig men prøver)
) Hva trenger man? Jeg har helst lyst til og beholde orginal ECU ettersom Sprut er så dyrt, har funne ett kitt fra Suprastore.com "Quicksilver turbo kit" http://www.suprastore.com/qusu2jsitust.html.
I følge suprastore kan jeg beholde orginal ecu osv og totalpris kommer på ca 25k. Er dette ett bra kit? trygt å kjøre med? Burde jeg kjøpe piggyback? Hva er det suprafolket tenker?
Takker for alle svar og hjelp!
Her er 2 bildet av bilen
Hva synst dere? =)

Jeg har planer om å "oppgradere" bilen litt til sommeren og har siktet meg inn på 500-600hk i motor. Jeg har lest meg opp på singel og "hybrid" oppgradering og har bestemt meg for singel siden det er billigere og enklere. Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med en "oppskrift" for 500-600hk. Jeg har lyst til å komme billig fra det samtidigt som det må være holdbart (vet dette kan bli vansklig men prøver)

I følge suprastore kan jeg beholde orginal ecu osv og totalpris kommer på ca 25k. Er dette ett bra kit? trygt å kjøre med? Burde jeg kjøpe piggyback? Hva er det suprafolket tenker?

Takker for alle svar og hjelp!

Her er 2 bildet av bilen

Vedlegg
Sist redigert av Snasen den 21 jan 2015 15:52, redigert 4 ganger totalt.