Hei,
Vet ikke om jeg poster på rett plass nå, men tar sjangsen.
Har lenge vært dritlei av skrapingen når jeg skifter gir på min st185.
Istedet for å ta ned kassa å repparere den, kom jeg frem til at det riktige å gjøre er å få tak i en st205 kasse som kort fortalt er en forsterket kasse. Tykkere synk.ringer mm.
Grunnen til at jeg poster det her er for å dele min erfaring med å bytte kassa/ clutch også for å få råd/veiledning for å få dette til å gå mest mulig smertefritt! Så før jeg starter så lurer jeg på hvordan dere andre har tatt ned kassa step by step, hva jeg egentlig trenger for swappet og hvilken clutch dere anbefaller for min bpu st185. Letta svinghjul? Samtidig som dette blir det tatt en service med oljer osv, simmerringer på fordelingskassa, poly motorfester også blir ct26'en byttet ut med ct20b.
Takk for svar, håper det blir litt aktivitet av folk på denne
Vet ikke om jeg poster på rett plass nå, men tar sjangsen.
Har lenge vært dritlei av skrapingen når jeg skifter gir på min st185.
Istedet for å ta ned kassa å repparere den, kom jeg frem til at det riktige å gjøre er å få tak i en st205 kasse som kort fortalt er en forsterket kasse. Tykkere synk.ringer mm.
Grunnen til at jeg poster det her er for å dele min erfaring med å bytte kassa/ clutch også for å få råd/veiledning for å få dette til å gå mest mulig smertefritt! Så før jeg starter så lurer jeg på hvordan dere andre har tatt ned kassa step by step, hva jeg egentlig trenger for swappet og hvilken clutch dere anbefaller for min bpu st185. Letta svinghjul? Samtidig som dette blir det tatt en service med oljer osv, simmerringer på fordelingskassa, poly motorfester også blir ct26'en byttet ut med ct20b.
Takk for svar, håper det blir litt aktivitet av folk på denne

Toyota Celica GT4 ST185 - Evighetsvarende prosjekt.
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Kawasaki zx6r 636 - leketøy