TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva synes dere om denne wingen til celica?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3724  av Goose

Hey. Jeg vurderer å kjøpe med en winge til celica'n.
Hva synes dere om denne?
Bilde
Bilde
Bilde

Kanskje dere ver om winger som er finere enn denna?
Tar linker og bilder gjerne i mot.. :D

Takk.

#3863  av Erlend

Ser jo grei ut den, men har en gnagende mistanke om at den kanskje passer bedre sammen med hele Erebuni-kittet ?

#3873  av CelicaTurbo

Skaff resten av kittet også ja! :)

#3883  av CelicaTurbo

stilig kit det der men det er nok en del jobb å få det til å passe skikkelig på bilen men det hører jo med.. en smule ekstremt for min del men du vekker jo oppsikt da :)

#3888  av Goose

det er jo 7 konge investert tusen. :)

jeg likte bare ikke bak fanger, den var litt rar med tanke på at jeg har dobbel effekt anlegg i midten av bilen.

det går sikkert ann å tette det midte buen til høyre ..
(der orginal eksos anlegg sitter)

#3902  av CelicaTurbo

men blir ikke skjørtet bak litt lavt for eksosen da slik at eksosen må flyttes enda lavere om du ikke har eksosen på standard plassering?

Ellers, sterk kronekurs og svak dollar har klart en positiv effekt på oss som ønsker å bestille fra USA, er rundt 7.1kr pr dollar nå og det er ganske så lavt :)

#3904  av Goose

eksos potta ligger under standard fanger... ca 2 cm under kanten på fangeren...
se bilde:
Bilde

( dette er ikke bilen min... eller den ser sånn ut -(minus) spoiler )

#3909  av CelicaTurbo

hm, du får kutte og skjære om det ikke passer :)

#3934  av Erlend

*litt* for radikalt synes jeg...Samtidig synes jeg at de sideskjørtene gjør at hele kittet skriker litt mye PLAST! He he... :wink:
Men for all del, det gjør jo at bilen ser mye mer fullført ut på en måte. Hadde vært fett hvis jeg hadde sett noe sånt på gata en dag iallefall! :D

#3935  av Goose

Det kommer det kommer...
Jeg trenger bare tid og penger .. men til sommer tenker jeg!
Da blir det styling...

#3944  av jumbo

Jeg har alltid hatt en rimelig klar anti-styling policy, men jeg må jo innrømme at det kribler litt. Så lite som skal til for å endre inntrykket en bil gir...

Vel, bilen min skal VÆRE brutal før jeg prøver å få den til å SE brutal ut, så først og fremst skal det brukes penger på turbo! Så får vi se om det blir litt plastikk en gang seinere... Kanskje til neste år? :)

#3946  av Christian

Litt plastikk må til, synes settet så rått ut jeg, spesiellt fronten
Kan nok styre meg for bakenden ja...

#3959  av CelicaTurbo

er ingen plastic-fanatic (plastic-fantastic :) ) jeg heller men noen ganger blir det bare stilig uansett :)

og jeg er ganske motstander av "all show - no go" greiene på alt for mange VAG biler da. Altså råstylet Golf'er eller Audier med pusemotorer :) Vel, egentlig er det ikke så viktig så lenge de er trege, er jo egentlig litt artigere å gi stylede VAG gutter en lærepenge enn ikke-stylede biler :)

#3964  av erling

jumbo skrev: Vel, bilen min skal VÆRE brutal før jeg prøver å få den til å SE brutal ut, så først og fremst skal det brukes penger på turbo! Så får vi se om det blir litt plastikk en gang seinere...
Er fullstendig enig. Jeg bruker ikke en krone på plast før jeg har 350 hk, eller hva det nå er som er "passlig" i en MR2. :mrgreen: Men, jeg har ikke problemer med å bruke mye penger på felger og understell, for meg er delte felger et must (uheldigvis, de er så dyre) :( . Coilover understell kommer oxo før plast, men etter 350 hk... Bilde Liker oxo best diskret styling, iallefall på MR2, synes orginalkarosseriet ser bra ut.
CelicaTurbo skrev: og jeg er ganske motstander av "all show - no go" greiene på alt for mange VAG biler da. Altså råstylet Golf'er eller Audier med pusemotorer :) Vel, egentlig er det ikke så viktig så lenge de er trege, er jo egentlig litt artigere å gi stylede VAG gutter en lærepenge enn ikke-stylede biler :)
Men det er nok av Audi S-biler som for mange ser ut som Audi 80/100. De går jo greit unna, de fleste har jo chip oxo, ca 280 hk. De må vi jo passe oss for.. (Jeg, iallefall) :D