jumbo skrev:
Vel, bilen min skal VÆRE brutal før jeg prøver å få den til å SE brutal ut, så først og fremst skal det brukes penger på turbo! Så får vi se om det blir litt plastikk en gang seinere...
Er fullstendig enig. Jeg bruker ikke en krone på plast før jeg har 350 hk, eller hva det nå er som er "passlig" i en MR2.

Men, jeg har ikke problemer med å bruke mye penger på felger og understell, for meg er delte felger et must (uheldigvis, de er så dyre)

. Coilover understell kommer oxo før plast, men etter 350 hk...

Liker oxo best diskret styling, iallefall på MR2, synes orginalkarosseriet ser bra ut.
CelicaTurbo skrev:
og jeg er ganske motstander av "all show - no go" greiene på alt for mange VAG biler da. Altså råstylet Golf'er eller Audier med pusemotorer
Vel, egentlig er det ikke så viktig så lenge de er trege, er jo egentlig litt artigere å gi stylede VAG gutter en lærepenge enn ikke-stylede biler 
Men det er nok av Audi S-biler som for mange ser ut som Audi 80/100. De går jo greit unna, de fleste har jo chip oxo, ca 280 hk. De må vi jo passe oss for.. (Jeg, iallefall)

-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2