Hei folkens!
Tenkte jeg skulle starte en liten prosjekt tråd:)
Har tidligere hatt to Supraer, som jeg har kjørt på prøveskilter.. Men i vinter var det på tide å gjøre noe med det!
Det ble en Uk-spec 94 mod automat. Som stod hos Bjørnalf.

BB fikset vinterdekk på felg for meg så jeg fikk kjørt den sørover. Det var et snøkaos hele veien hjem, 17 sykt anspente timer, rimelig utladet når man endelig kom hjem:-)

Liten stopp før Saltfjellet

Endelig hjemme:-)
Så var det å sette den bort til lagring og vente på våren!
Første pri var og få fikset en oljelekkasje som var fra en O-ring til oljefilter "plata"
Veldig greit for meg at man har David på Underground i området:-) quick fix for ham!

Kjøpte inn en Do luck fanger mens jeg ventet på våren. Etter den ble montert så heller jeg litt mer mot å gå tilbake til orginal med en leppe.. vi får nå se, foreløpig blir den:)

Ble også kjøpt inn, LHD lykter, Facelift baklykter og Decats fra Whibitz
Så var planen og kjøpe nye felger og dekk da de som står på er kantkjørte, alle 4!.. Engelskmenn og fortauskanter
Det ble utsatt da jeg fikk mulighet til å kjøpe inn en delebil til manuell konvertering og motorbytte (uk'en har 260k km jdm 120k

Så ble det på nytt lett etter felger! men igjen dukket det opp noe
Et Hybrid TT kit fra Speedforsale til en pris man ikke kunne si nei til!

Henta det i Trondheim av en fryktelig trivelig fyr!! Som hadde en NYDELIG lhd hardtop!
Men nå har jeg endelig bestilt felger! det ble Jr-11 hyperblack. 19x8,5 og 19x9,5

Videre er planen OEM sorte skinnseter framme, bygge om til manuell, motorbytte, bensinpumpe, dyser, sprut, 264 kammer.
Målet er og ha rundt 500-550 hk på hjulene, samt at det skal se så orginalt ut som mulig i motorrom.
Tenkte jeg skulle starte en liten prosjekt tråd:)
Har tidligere hatt to Supraer, som jeg har kjørt på prøveskilter.. Men i vinter var det på tide å gjøre noe med det!
Det ble en Uk-spec 94 mod automat. Som stod hos Bjørnalf.

BB fikset vinterdekk på felg for meg så jeg fikk kjørt den sørover. Det var et snøkaos hele veien hjem, 17 sykt anspente timer, rimelig utladet når man endelig kom hjem:-)

Liten stopp før Saltfjellet

Endelig hjemme:-)
Så var det å sette den bort til lagring og vente på våren!
Første pri var og få fikset en oljelekkasje som var fra en O-ring til oljefilter "plata"
Veldig greit for meg at man har David på Underground i området:-) quick fix for ham!

Kjøpte inn en Do luck fanger mens jeg ventet på våren. Etter den ble montert så heller jeg litt mer mot å gå tilbake til orginal med en leppe.. vi får nå se, foreløpig blir den:)

Ble også kjøpt inn, LHD lykter, Facelift baklykter og Decats fra Whibitz
Så var planen og kjøpe nye felger og dekk da de som står på er kantkjørte, alle 4!.. Engelskmenn og fortauskanter

Det ble utsatt da jeg fikk mulighet til å kjøpe inn en delebil til manuell konvertering og motorbytte (uk'en har 260k km jdm 120k

Så ble det på nytt lett etter felger! men igjen dukket det opp noe

Et Hybrid TT kit fra Speedforsale til en pris man ikke kunne si nei til!

Henta det i Trondheim av en fryktelig trivelig fyr!! Som hadde en NYDELIG lhd hardtop!
Men nå har jeg endelig bestilt felger! det ble Jr-11 hyperblack. 19x8,5 og 19x9,5

Videre er planen OEM sorte skinnseter framme, bygge om til manuell, motorbytte, bensinpumpe, dyser, sprut, 264 kammer.
Målet er og ha rundt 500-550 hk på hjulene, samt at det skal se så orginalt ut som mulig i motorrom.
Uk-spec supra mkiv
Toyota Supra RZ tt
Uk-spec supra mkiv (solgt)
Nissan 240sx (solgt)
Toyota MR2 gti mk2 (solgt)
Toyota Supra RZ tt (solgt)
honda cbr 1000RR (solgt)
Kawasaki Z1000 (Solgt)
Honda prelude 2,2 v-tech +100hk lystgass system (Solgt)
Toyota Supra RZ tt
Uk-spec supra mkiv (solgt)
Nissan 240sx (solgt)
Toyota MR2 gti mk2 (solgt)
Toyota Supra RZ tt (solgt)
honda cbr 1000RR (solgt)
Kawasaki Z1000 (Solgt)
Honda prelude 2,2 v-tech +100hk lystgass system (Solgt)