TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Boost Controler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #55134  av vegar85

hei
jeg fant et bilde av ossen boostcontroleren skulle monteres, men finner det ikke igjen. noen som har det? tenkte jeg må se på det en gang til. jeg får fuelcut på 0.5bar vist jeg skrur den på maks. vist jeg skrur den litt ned igjen så kan jeg lade 1 bar. (boostcontroleren)

#55157  av The Doctor

Ja håper noen finner igjen detta bilde.. Jeg har en liggende som jeg ikke får montert :( Vet jo ikke hvor greia skal sitte :oops:

#55161  av mr.two

http://www.twosrus.com>MkII MR2>engine>Manual Boost Controller>Installation Instructions... Er for mr2, men det er vel samme ulla :D

#55239  av GT4 CS

BC skal monteres på slangen som går ifra turbo til wastegate. Noen boostcontrollere er rettningstyrt. Dette ser du på om det er preget en pil på selve bc. Skjønte ikke helt problemet ditt, du får fuelcut noen ganger på 0.5 bar. Mens andre ganger lader du 1 bar. Er du helt sikker på at turbotrykksmåleren din er frisk, eller kansje fuel cutn din er litt på jordbæråkeren? ER jo jordbærsesong nå så..... Har du fortsatt problemer så ta kontakt med meg på tlf så plugger vi inn min bc. Den funker perfekt.

#55243  av Amund

kan vere måleren din ikke greier å reagere engang før trykket hopper opp over 1.2..... billigmåler?

#55284  av vegar85

måleren koster 700kr. enhelt vanlig måler som går til 2.5bar. jeg kontakter deg i løpet av helga jeg rune vist jeg ikke får det til.

#55290  av vegar85

jeg har kansje funnet ut hva feilen er! :D jeg skrur jo mot - for å få mere trykk. jeg har satt boostcontrolleren feil vei eller noe :oops: . man skal vel skru mot + for å få mere trykk. kansje dette er feilen????

#55387  av vegar85

da har jeg prøvd å snu boostcontroleren. det hjalp ikke!! lurer på hva det er ass? :shock: