Enkleste måten å kople konstant 12v til bensinpumpe (3sgte)?
--- Bjørn ---
1991 MR2 Turbo
1991 MR2 Turbo
kennethx skrev:Hva oppnår man med det da?Jeg sliter litt med at bilen nykker og tuller når jeg kjører med turbotrykk,
Bjørni skrev:Hvilket trykk er det snakk om da??kennethx skrev:Hva oppnår man med det da?Jeg sliter litt med at bilen nykker og tuller når jeg kjører med turbotrykk,
tror kanskje at den ikke får den bensinen den vil ha.
I 3SGTE'en er det to nivå for bensinpumpa, 5volt og 12volt. Tror ikke at den kopler inn 12volten når jeg kjører med trykk..
The Doctor skrev:TurbotrykkBjørni skrev:Hvilket trykk er det snakk om da??kennethx skrev:Hva oppnår man med det da?Jeg sliter litt med at bilen nykker og tuller når jeg kjører med turbotrykk,
tror kanskje at den ikke får den bensinen den vil ha.
I 3SGTE'en er det to nivå for bensinpumpa, 5volt og 12volt. Tror ikke at den kopler inn 12volten når jeg kjører med trykk..
CelicaTurbo skrev:så vidt jeg har forstått skal releet switche i området hvor status i manifolden endres fra vakum til trykk.. men det er vel sannsynlig at det er luftmengden fra AFM som bestemmer når dette skjer og det har ikke direkte sammenheng med trykketEr det ikke like enkelt å bruke MAP da?