hei igjen, handla meg en KE20 delebil forje helg, viste seg at han som hadde den også hadde en AE86 ståendes, tatt inn i norge i 2004, avskilta å stått der den sto siden 2007... grunnen til at den ble parkert var at clutchpumpa tok kvelden, så blei taua dit den sto
nevnte eg rust?

må ha skikkerlig drabil, mitt fravær fra forumet har gått med til å lage til hj60
følte ikke den forjente en plass på sportsbilforumet...

endelig hjemme

steamet motorrommet og her er det faen ikke antydning til rust en gang
helte på litt frisk bensin å prøvde starte, njaaa gikk halveis på en sylinder.. tok ut plugga, reingjorde og halverte gapet og da gikk den så fint på tomgang som bare det! men vis eg rører gassen så venter den et halvt sekund før den reagerer, dør liksom litt når den får luft... tett bensinfilter?
bensinfilter, regreim, plugger, pluggledninger, oljefilter og ny olje så regner eg med den kommer seg...
lufta også clutchen ettepå og da funka clutchen den som den skulle haha

er helt sjokkert over hvor lite rust det er! skjerma er heelt borte men kanala er strøkene (2 cm bakerst på høyre side som må byttes) og gølvet er strøkent ( ett par hull i bagasjen og ett ved førerdøra)

skjermen er heeelt borte mens plata bak er som ny... på andre 86'n min måtte eg bygge oppigjen alt bak der..

om noen har orginlafjørbein forran som de vil selge så si ifra
må på EU kontroll
også på jakt etter gode skjermer før eg starter og sveise mine..
må også skaffe servo armer, si fra om dere vet av ett sett

nevnte eg rust?

må ha skikkerlig drabil, mitt fravær fra forumet har gått med til å lage til hj60

endelig hjemme

steamet motorrommet og her er det faen ikke antydning til rust en gang
helte på litt frisk bensin å prøvde starte, njaaa gikk halveis på en sylinder.. tok ut plugga, reingjorde og halverte gapet og da gikk den så fint på tomgang som bare det! men vis eg rører gassen så venter den et halvt sekund før den reagerer, dør liksom litt når den får luft... tett bensinfilter?
bensinfilter, regreim, plugger, pluggledninger, oljefilter og ny olje så regner eg med den kommer seg...
lufta også clutchen ettepå og da funka clutchen den som den skulle haha

er helt sjokkert over hvor lite rust det er! skjerma er heelt borte men kanala er strøkene (2 cm bakerst på høyre side som må byttes) og gølvet er strøkent ( ett par hull i bagasjen og ett ved førerdøra)

skjermen er heeelt borte mens plata bak er som ny... på andre 86'n min måtte eg bygge oppigjen alt bak der..

om noen har orginlafjørbein forran som de vil selge så si ifra

må også skaffe servo armer, si fra om dere vet av ett sett

-1969 Crown RS50- 4M
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin