Som de fleste sikkert har fått med seg vraka jeg MR2en min for en ukes tid siden.. Er på desperat utkikk etter en ny... men vil helst ha en 94 modell MR2. Eller 93. Så får jeg med meg de revisjonene som kom da. Om jeg ikke tar helt feil var det nytt understell, airbag, abs osv som standard.. har også lyst å ha en med elektriske vinduer osv.. men finner kun 91 modeller i Norge.. fant noen få 92 modeller, og en eneste 93 modell..
Er det noen som vet om noen utenlandske sider jeg kan søke på? f.eks Sveits? er inne på tanken om å Inportere en bil...
I mellomtiden ser det ut for at jeg ender opp med å kjøpe meg en Ford Mondeo.. så jeg har å bruke til og fra jobb mens jeg styrer med å finne meg ny MR2... for ny Mr2 SKAL jeg ha.... trenger bare litt hjelp
Er det noen som vet om noen utenlandske sider jeg kan søke på? f.eks Sveits? er inne på tanken om å Inportere en bil...
I mellomtiden ser det ut for at jeg ender opp med å kjøpe meg en Ford Mondeo.. så jeg har å bruke til og fra jobb mens jeg styrer med å finne meg ny MR2... for ny Mr2 SKAL jeg ha.... trenger bare litt hjelp