TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stoltheten min;p

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #56105  av Mr2Nyter'n;p

Vinterbilde av skjønnheten :wink:
Vedlegg
Mr2
Mr2
Kopi (1) av Bilde 7.jpg (47.72 kiB) Vist 846 ganger

#56184  av TomG

Tynset ja, der er det godt å bu!

Nesten bedre en på kvikne.

T

#56187  av Mr2Nyter'n;p

:) :) Må da være bedre på Tynset enn Kvikne... Vært på Kvikne en gang og der fant jeg bare en Statoil-stasjon og masse snøøø;) Tenker jeg lar være legge ut "nyvaska mr2 bilder" ... Dere har vel sett nok mk1'er tipper jeg :?

#56190  av Remi

på tide me nye felger? :D

#56194  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev::) :) Må da være bedre på Tynset enn Kvikne... Vært på Kvikne en gang og der fant jeg bare en Statoil-stasjon og masse snøøø;) Tenker jeg lar være legge ut "nyvaska mr2 bilder" ... Dere har vel sett nok mk1'er tipper jeg :?
det er faktisk en butikk lenger borti gata der også :lol:

#56204  av sindrejl

*sukk, grine, snufs*
jeg også vil ha ladyen min istand igjen! :(

#56225  av Mr2Nyter'n;p

Butikk?? Hmm... Der har jeg nok en unnskyldning til å ta meg en mr2-tur :D Må jo se'n når for å bekrefte/avkrefte :lol:
Angående felgene så sitter det 15" viper felger på bilen nå.. Ikke mye man har råd til når man er profesjonell mr2nyter på heltid :roll:
Får se til neste sommer.. Prøve skaffe noe brukt i større dimensjoner kanskje.. Min dypeste medfølelse går til stakkaren som vil ha kjerra på veien igjen.. Jeg forstår smerten.. :roll:
Har forresten et sett bmw e30 originale bbs-felger liggende.. 4x100, men vet ikke om innpresset matcher go'bilen.. Noen? (Ja, jeg er glad i 80-tallet) :P

#56231  av sindrejl

viper felger ja.. faktisk akkurat dem jeg også har vurdert.. finnes riktignok flere viper felger, men husker ikke hvilken av dem det var jeg titta på :)

#56232  av Mr2Nyter'n;p

Da er det avgjort! Bilder av bil med viperfelger kommer i morra! 8)
Så kan du se hvordan det ser ut... Selv er jeg veldig fornøyd... Er ikke bra kvalitet på veiene oppi her, så "gromme" felger ville nok blitt skakke med min kjørestil uansett :wink: