Det er fortsatt en Toyota er jo et særdeles teit argument da
2000GT var vel den første Japanske bilen som ble solgt for over 1mill USD, og er med på å vise at Japanske biler lett kan konkurrere med et hvilket som helst merke prismessig. Supra er en ikonbil, og selv om prisene har ligget på 300-500 lapper, er det nok i ferd med å forandre seg.
Tok en rask kikk på Supra i USA, her går fort en NA bil i god stand for 300 lapper, turbo-biler er latterlig mye høyere priset. Så aldri si at noe ikke er verdt noe fordi du synes det, markedet bestemmer.
Og hadde jeg skulle solgt en Supra selv så hadde jeg selvfølgelig prøvd med med en høy pris først, det koster ikke mer enn Finn annonsen.
På en god side får man fremdeles en Supra på mobile.de til ok ish pris, om man vil gå med på en høyrestyrt bil da

Enn så lenge så kan man fremdeles kjøpe seg mye annet som går like bra til langt mindre penger
