Hei, driver på med en Celicasupra om dagen som eg tenkte eg skulle dele med dere

lite specsliste sånn den er idag,
1JZ Non vvti med HKS264 kammer, stålpakning ARP bolter de fleste steder, Twin scroll manifold og twin scroll comp turbo
bakover er det ACT clutch, R154 kasse, mellomaksling for JZ swap i S-chassis
, bakstillinga er S13 med solide aluforinger, Diff fra R32 GTS med tilhørende akslinger så det holder noe hester, mer en kassa tåler, og div Cusco justerbare stag i bakstillinga
forstilling er full s13 altså alt fra en s13, med vinkelkit fra GKtech i australia som gir 72 grader lock og 45mm drop spindeler, coilovers er JIC Magic... ellers er det mye smått som eg ikke har skrivi
bilen har blitt brukt i Drifting før, plukket ned og skulle forbedres men forje eier stoppet opp og solgte helt tomt karroseri til meg i august i fjor, han var nesten ferdig med rørrammer, bur og glassfiber og div ellers rundt om
så slik ut når den kom til meg, hadde med meg Watanabe repsa mine og kasta på i en gang

bynte i en gang og forberede til lakkering av glassfiber og karroseri utvendig da det gir meg mye mer lyst til å drive på med resten når det ser fint ut.. sveisa igjen og fikk motorrommet fint

lakkerte alle løse deler først, og nyinnhandla 1jz i hjørnet her

så var det utvendig karroseri sin tur, venter med rørrammer, bur og innvendig til alt er ferdigsveisa og alt av braketter osv er ferdig

kommer seg fort

fulgte jo ikke med no med bilen så fant ut eg ville ha TA22 dash istede for å skaffe orginale eller bare lage ei aluplate

analoge målere som fulgte med ene ae86'n fra japan

s13 bakstillinga sanblåste og lakkerte den så blei den noe finere

fant ut supra klistremerket på bakluka kunne brukes flere steder

så er det prosjekt radiator baki, planen er å bruke spoilern til å dra inn luft

øverste delen/den inni spoiler følger bakluka så eg faktisk kommer til nedi der og får fylt vann osv

planen med tank var å ha den slik rett bak radiator, fant ut den var dumt bpde pga varm bensin og dårlig flow ut av radiator

var jo så og si ferdig med å legge opp slik men neiiida

flippa ned tanken slik

laga no fester, må jo flytte alle AN koblingene også og lage ny påfylling.

ignorer at fankfestet ikke er beint, er ikke ferdig der

laga rustfritt "downpipe" og tilpassa til en 40mm Precision Turbo wastegate , håper det er stort nok

skulle vel egentlig tigga det her men er like like sikker på tigginga mi som mig'en

Gktech vinkelkit

utrolig mye jobb med ting man ikke ser
har igjen mye innvendig før det er lakk, blir hvit overalt og røde rørrammer og bur
Nardi ratt, Bride stol og orginal passasjerstol for ekstra jdmness

driver å får til no VEMS sprut også men går smått

myye igjen og mye som ikke er her fordi da hadde posten vært utrolig lang
skal prøve oppdatere av å til når det skjer noe, planen er å kanskje få testkjørt i år men ikke no store planer utover det...

lite specsliste sånn den er idag,
1JZ Non vvti med HKS264 kammer, stålpakning ARP bolter de fleste steder, Twin scroll manifold og twin scroll comp turbo
bakover er det ACT clutch, R154 kasse, mellomaksling for JZ swap i S-chassis

forstilling er full s13 altså alt fra en s13, med vinkelkit fra GKtech i australia som gir 72 grader lock og 45mm drop spindeler, coilovers er JIC Magic... ellers er det mye smått som eg ikke har skrivi

bilen har blitt brukt i Drifting før, plukket ned og skulle forbedres men forje eier stoppet opp og solgte helt tomt karroseri til meg i august i fjor, han var nesten ferdig med rørrammer, bur og glassfiber og div ellers rundt om
så slik ut når den kom til meg, hadde med meg Watanabe repsa mine og kasta på i en gang

bynte i en gang og forberede til lakkering av glassfiber og karroseri utvendig da det gir meg mye mer lyst til å drive på med resten når det ser fint ut.. sveisa igjen og fikk motorrommet fint

lakkerte alle løse deler først, og nyinnhandla 1jz i hjørnet her

så var det utvendig karroseri sin tur, venter med rørrammer, bur og innvendig til alt er ferdigsveisa og alt av braketter osv er ferdig

kommer seg fort

fulgte jo ikke med no med bilen så fant ut eg ville ha TA22 dash istede for å skaffe orginale eller bare lage ei aluplate

analoge målere som fulgte med ene ae86'n fra japan

s13 bakstillinga sanblåste og lakkerte den så blei den noe finere

fant ut supra klistremerket på bakluka kunne brukes flere steder

så er det prosjekt radiator baki, planen er å bruke spoilern til å dra inn luft

øverste delen/den inni spoiler følger bakluka så eg faktisk kommer til nedi der og får fylt vann osv

planen med tank var å ha den slik rett bak radiator, fant ut den var dumt bpde pga varm bensin og dårlig flow ut av radiator

var jo så og si ferdig med å legge opp slik men neiiida

flippa ned tanken slik

laga no fester, må jo flytte alle AN koblingene også og lage ny påfylling.

ignorer at fankfestet ikke er beint, er ikke ferdig der

laga rustfritt "downpipe" og tilpassa til en 40mm Precision Turbo wastegate , håper det er stort nok

skulle vel egentlig tigga det her men er like like sikker på tigginga mi som mig'en

Gktech vinkelkit

utrolig mye jobb med ting man ikke ser

har igjen mye innvendig før det er lakk, blir hvit overalt og røde rørrammer og bur
Nardi ratt, Bride stol og orginal passasjerstol for ekstra jdmness

driver å får til no VEMS sprut også men går smått

myye igjen og mye som ikke er her fordi da hadde posten vært utrolig lang

skal prøve oppdatere av å til når det skjer noe, planen er å kanskje få testkjørt i år men ikke no store planer utover det...
-1969 Crown RS50- 4M
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60