TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Svein's nye MR2 turbo prosjekt - NÃ¥ nye V6 prosjekt (Godkjent i vognkort nÃ¥)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #466777  av Makk
 
Kjørt MR2 hver eneste dag i 2 uker i finværet! HELT fantastisk herlig å cruise avgårde med taket av og V6 lyd.

Siden MR2'en er reneste hjertebarnet og bare virker å virker så reiste man og kjøpte Duca nummer 3 :lol:

Vinterplaner for MR2 dog, sveise om eksos fra splitten under og sette på ett annet med mer flow og noe mer lyd, tror det er mye begrensnig i disse småpistrete OEM style rørene og dem ser fantastisk dumme ut på en ellers så vulgær bodykitta bil :lol:

Kom igjen å kjør 2GR nå da Magne slik du kan kvitte deg med den eksosen du har :mrgreen:
Vedlegg
7da70a2c-0196-4355-9f50-2e2e56086f93.jpg
7da70a2c-0196-4355-9f50-2e2e56086f93.jpg (319.04 kiB) Vist 43 ganger
 #466778  av ArildM
 
Nice nice :wink:

Har ikke Magne 2GR? Eller tenker du på den blå?
Sikkert greit å ha noe med litt mer flow i, og litt ekstra lyd gjør jo ingenting.
Eventuelt kan du jo sette på spjeld som kan åpne seg for raka-rør, men blir kanskje dårlig med plassen mtp hvor kort eksosen er på Mr2
 #466779  av Makk
 
Magne forbarmet seg over meg med et eksosanlegg først når/om den blå skal ombygges ja :mrgreen:

Er som du antar, elendig plass for noen slik løsning ja, og 3vzfe rakrør eller bare bakpotte høres helt forjævlig ut, hele internett skriver det og jeg har prøvd det, den MÅ ha en forpotte eller cat før lyddemper ellers blir det super stygg lyd ja!
 #466784  av ArildM
 
Usj ja, at noen ikke har rekkeleilighet i banken sitt navn, tesla i banken sitt navn, og finner på noe som er utenfor A4 må slås ned på :lol: :mrgreen:

Lenge leve "bygdalivet", for de av oss som har muligheten til å gjøre litt sprell :wink:
Så må man si seg heldig så lenge det går an :)
 #466787  av Makk
 
Ikke MR2 relatert.

Men jeg skal fortelle deg om min nye skyteskive.

Bunnpluggen er faen meg i messing!! Å noen har allerede vært der å voldtatt....

Det gikk med uttrekker som jeg slo inn, kjølespray fra biltema å hamre på verktøyet mens jeg gradvis la makt på den, så kom den....

Jesus for en idiot som har designa akkurat det den skal være messing LOL.

Oljeskift, pluggskift, registerreim-skift, kjede å drevskift og dekkskift på gang 8)
Vedlegg
P_20240528_182327.jpg
P_20240528_182327.jpg (1.37 MiB) Vist 22 ganger
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37