TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NyYyYyYydelig!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #56325  av Mr2Nyter'n;p

Er det rart man kjører mr2??
Takk for foto-tips folkens :P
Vedlegg
Kopi (1) av Bilde 39.jpg
Kopi (1) av Bilde 39.jpg (165.64 kiB) Vist 1463 ganger
Kopi (1) av Bilde 39.jpg
Kopi (1) av Bilde 39.jpg (165.64 kiB) Vist 1463 ganger
Mr2 Skumring.jpg
Mr2 Skumring.jpg (86.8 kiB) Vist 1464 ganger

#56334  av TomG

ER det litt av Tron fjell i bakgrunnen på det siste bildet eller, bra bilder forresten.

#56340  av Mr2Nyter'n;p

Det stemmer;) Bare å si fra hvis du vil ha flere østerdals bilder.. Kan maile deg vettu :o
Takk for komplimentet forresten :P :P :P

#56509  av PwRmAd

Nye felger, ble bra det 8)

#56512  av Mr2Nyter'n;p

Takktakk;) Veldig fornøyd med utseendet på bilen så det neste nå blir vel overhaling av motor... Håper jeg:=) !5"felg er igrunn passe når man bor et sted der hovedveiene minner om seterveier ca;p

#56527  av Kjelliken

8) lol ja seter veier er vel ikke det beste for sportsbiler untatt om det er en rally bil da..

Og da er det viktig med et lite stykke dekk.. :wink:

#56551  av chris

Jeg kjørte faktisk opp på Trontoppen (1666 moh) med min mr2 og 17" felger. gikk ikke så fort, for å si det sånn :lol:

#56559  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Merkelig nok har jeg aldri opplevd så mye STORE felger som oppi her..;p
Hmm... Helt oppå toppen, Chris? Modig gjort...;p Prøvde jeg, men ettersom jeg ikke er ansatt i vegvesenet som veiskrape, ga jeg opp... Var oppå der med en 82mod mazda 929 for litt sida.. Det funka som bare det, bortsett fra at det står vintertermostat i'n noe som igjen resulterte i en SVÆRT varm motor... Kom oppå toppen, så stoppa'n.. Stakkar Mazda..:)

#56560  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Merkelig nok har jeg aldri opplevd så mye STORE felger som oppi her..;p
Hmm... Helt oppå toppen, Chris? Modig gjort...;p Prøvde jeg, men ettersom jeg ikke er ansatt i vegvesenet som veiskrape, ga jeg opp... Var oppå der med en 82mod mazda 929 for litt sida.. Det funka som bare det, bortsett fra at det står vintertermostat i'n noe som igjen resulterte i en SVÆRT varm motor... Kom oppå toppen, så stoppa'n.. Stakkar Mazda..:)

#56607  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Hehe.. Merkelig nok har jeg aldri opplevd så mye STORE felger som oppi her..;p
jepp, helt opptil antenna. med 17" felger og 215/40 foran og 235/40 bak :D Var en liten tur bort til fly-beacon'et også. det gikk i slow-motion, spesielt siste biten. humpete som f... :P

men her er beviset da :P (regner med det er greit, siden vi er så off topic likevel :P)
Vedlegg
005 - toppen i sikte 2.jpg
005 - toppen i sikte 2.jpg (28.97 kiB) Vist 1234 ganger
003 - paa vei opp, tatt soerover.jpg
003 - paa vei opp, tatt soerover.jpg (38.49 kiB) Vist 1234 ganger
002 - paa vei opp.jpg
002 - paa vei opp.jpg (32.12 kiB) Vist 1234 ganger

#56609  av chris

to til.
Vedlegg
020 - paa vei ned, ut bakruta.jpg
020 - paa vei ned, ut bakruta.jpg (36.45 kiB) Vist 1232 ganger
019 - bil bakfra, paa toppen.jpg
019 - bil bakfra, paa toppen.jpg (53.73 kiB) Vist 1232 ganger

#56633  av sindrejl

chris.. når man ser på bildene ser det nå ut som du kjørte fort nok oppover :D nedstøva til de grader :D

Den veien der må være morro å kjøre med en celica 4wd rallyedition med skikkelige fjøre og dempere :D

#56656  av chris

sindrejl skrev:chris.. når man ser på bildene ser det nå ut som du kjørte fort nok oppover :D nedstøva til de grader :D

Den veien der må være morro å kjøre med en celica 4wd rallyedition med skikkelige fjøre og dempere :D
kjørte faktisk ikke fort, men det støva som faen

ville ikke kjørt noen rallybil oppå der nei, steike var høyt ned enkelte plasser

#56989  av TomG

Perfekt for et aldri så lite hillclimb det altså!!!
SÃ¥nn uoffisell rekord opp Tron fjellet.....

T

#56991  av Mr2Nyter'n;p

Hmmm... Count me in! :twisted: :twisted:
Helt sinnsykt bratt oppover der... Måtte gjort det en varm sommerdag da... Kun for å gi løpet en ekstra dimensjon;p
En vei man får prøvd mr2'en på oppi her er fra Rv3 og opp til Savalen... Endel gromme partier der... :D
Dessuten er strekninga Røros - Funesdalen heeelt rå når det kommer til test av veigrep og kjøreegenskaper generelt,p (Ødela 4 dempere på den strekninga i vår, men veien er utbedret nå) :P