2.2 litern har 135 hk og ble såvidt meg bekjent kun solgt i USA og Canada fra 90 til 95.
Det er samme maskin som står i Camry 2.2, 5S-FE.
hmsilset skrev:Motoren er ikke slapp.Pleide å gire på rundt 4000 rpmmå prøve å finne meg en 2.2 mr2 da, så jeg kan få prøve for sammenligningens skyld
med min,og da dro den godt.Ikke noe turtalllsmaskin nei.
2,2 literen er tregere enn 2,0 literen,men er bedre i svinger
pga at den har mere pådrag frem til 4500rpm eller noe.
Er 3 år siden jeg hadde min,så jeg husker ikke alt
chris skrev:Den jeg hadde står til salgs på autodb en plass nå.hmsilset skrev:Motoren er ikke slapp.Pleide å gire på rundt 4000 rpmmå prøve å finne meg en 2.2 mr2 da, så jeg kan få prøve for sammenligningens skyld
hmsilset skrev:Det er jo tregtchris skrev:Den jeg hadde står til salgs på autodb en plass nå.hmsilset skrev:Motoren er ikke slapp.Pleide å gire på rundt 4000 rpmmå prøve å finne meg en 2.2 mr2 da, så jeg kan få prøve for sammenligningens skyld
Jeg er overbevist om at de henger bedre på!Den jeg
har nå,slipper fortere fremme,og jeg tror ikke det
er dekka som gjør det.Hadde også ganske smale dekk
på 2,2 literenDe er ikke så veldig treige.Omtrent som en
kjapp calibra
hmsilset skrev: Den jeg hadde står til salgs på autodb en plass nå.men.. min slipper jo *aldri* fremme jo. det sitter helt til ræva kommer.
Jeg er overbevist om at de henger bedre på!Den jeg
har nå,slipper fortere fremme,og jeg tror ikke det
er dekka som gjør det.Hadde også ganske smale dekk
på 2,2 literenDe er ikke så veldig treige.Omtrent som en
kjapp calibra
chris skrev: men.. min slipper jo *aldri* fremme jo. det sitter helt til ræva kommer.Dette er mye diskutert, men kommer an på dekkoppset (trykk, dim, etc. ) forran/bak, og spissing. Skader nok ikke å gå opp i dekk bredde bak hvis den har entendens til å slippe lett der på tørr asfalt. Jeg er ingen ekspert, men det er min erfaring.
hovik skrev:min slipper absolutt ikke lett på tørr asfalt. skal *mye* til. men HVIS den slipper, så er det ikke snuten som gjør det. har Marangoni 215/40 foran og Federal 235/40 bakchris skrev: men.. min slipper jo *aldri* fremme jo. det sitter helt til ræva kommer.Dette er mye diskutert, men kommer an på dekkoppset (trykk, dim, etc. ) forran/bak, og spissing. Skader nok ikke å gå opp i dekk bredde bak hvis den har entendens til å slippe lett der på tørr asfalt. Jeg er ingen ekspert, men det er min erfaring.