TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD delenummer: oljefilter "sandwich"

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #57797  av CelicaTurbo

Tibor - GT4OC.com skrev:Translated from the Japanese:

For oil temperature/hydraulic sensor installation
Attachment (1/8PT)

Sandwich block note for small-sized size oil filter
(Conformity oil filter TRD item turn: 90915-SP000/SP010 and genuine products turn: 90915-10003/10004)
Part-No. 15671-SP000

Sandwich block note for large-sized size oil filter
(Conformity oil filter TRD item turn: 90915-SP020 and genuine products turn: 90915-20003)
Part-No. 15671-SP010
Dette er vistnok et mellomstykke mellom orginal oljekjøler og oljefilteret tilsvarende Greddys løsning, ment for tilkobling av oljetemp og -trykk målere, men jeg tror ikke det kan brukes for montering av oljekjølere (?)
Vedlegg
TRD sandwich
TRD sandwich
meterlink_fitting.jpg (24 kiB) Vist 2398 ganger

#57920  av mr.two

Hva koster en slik da ? Og når Greddy koster 398 og er polert i tillegg så er det vel ikke så mye å tenke på ?

#57924  av jensi

Greddyen passer ikke på orginalt filter.
Jensi

#57934  av CelicaTurbo

jeg aner ikke hva den koster, men Greddyen er jo en tilbudspris nå for øyeblikket, og at den ikke passet orginalfilter viste ikke jeg ihvertfall (hvilket filter passer den da?). Men, når jeg sammenligner tegningene mot bildene av Greddy enheten ser det ut til at TRD-saken er mye tynnere? Og det er jo en vesentlig fordel å kunne bruke orginalfiltere fremdeles da..

#58160  av Christian

Jeg bruker Greddy'en på bilen min, passer fint det...
Mulig jeg har feil filter på, men det skal være det delenr som ble lagt ut for en tid siden :roll:

#58180  av CelicaTurbo

hm, så da er det mulig å få tak i en Greddy som passer orginalfiltrene da? Men hvordan vite hva det egentlig er man får for noe når man bestiller :?