TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny del av forumet for dere med Corolla og andre modeller

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #58048  av CelicaTurbo

Da har jeg laget en ny kategori her på forumet, ment for dere med Corolla / Carina / Avensis / Camry osv :)

#58053  av Kjelliken

:D Dette var en fin måte og samle dem på regner nå med at vi kommer til å få fler medlemmer med nå siden det er mer åpent for disse modellene også.. :wink:

#58060  av Mr2 Mk2

Bra tiltak,har ikke fått med meg noen diskusjon rundt dette..Men regner med det har vært det,jaja samma det bare positivt dette :)

#58061  av chris

snart må vi kalle det for T-OGN :P

bare kult med flere medlemmer da. jo flere vi er sammen, osv.. :P

#58069  av Rolla_RS

Eg har no vært her lenge eg. Men først nå er jeg velkommen. Det er litt rart, fordi Corolla er jo også sportsbil :lol: Bare kødder. Blir nok endel Corolla'er og Carina'er her tilslutt.

#58088  av CelicaTurbo

Selv om jeg ikke synes at Corolla er sportsbil (selv med sterk motor) så synes jeg absolutt at det er på tide at eiere av disse bilene får et sted på forumet også, og jo flere vi er på ts-ogn dess bedre :wink: Diskusjonene rundt disse bilene er vel så interessant som for dem andre også :)

#58093  av gfc

Sier bare som Homer: Wohoo!

#58095  av CelicaGT

Bra tiltak Admin!!
Da mangler vi berre for Hilux og landcruiser :D :D :D

#58099  av chris

CelicaGT skrev:Bra tiltak Admin!!
Da mangler vi berre for Hilux og landcruiser :D :D :D
det står "andre modeller" også ;)

vi får snart en eier med HiAce innpå her. han tror jeg har mye å bidra med når det gjelder motorer, og har visst tenkt å stæsje opp HiAcen sin :D

#58220  av Erlend

Sålenge en bileier har tenkt til å forandre litt på Carinaen/Camryen/Corollaen sin, så kan det bli en sportsbil pr def. da ;) Tenk deg en Carina med TEIN just. coilovers og 3SGTE, bur og bøttestoler...mm... Sportsbil? I think so!

#58238  av Vipern

ha ha ha :oops:

#58269  av Remi

Heey.. dette va jo litt kjekt da.. men bare man klare og holde aktiviteten oppe sån at den her delen dør ut. for da e det bare og fjerne den.

#58591  av CelicaTurbo

flott bil det der, og det er vel ikke mange som kjenner 3T-GTE-motoren her til lands :)

#58642  av Levin GT

Eg kjenner 3T-GTE'en bedre enn noen andre vil eg tro..tro meg...eg har skrudd "noen" timer på den. Ledningsnettet har eg så god som bygget sjøl..:)
.Den er veldig sjelden her til lands då,og det er jo litt kult....