TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota representert pÃ¥ Gatebil 17-19 sep?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #58101  av Arne rebel

Har noen inne på forumet tenkt seg til Gatebil...Jeg og broderen hadde tenkt oss en tur utpå. Vi stiller med lastebil, så det hadde vært artig å ta en pils utpå eftan ( på planet) og se på video opptak fra kjøringa og prate bil 8)

#58202  av Morten

Jeg og en kompis tenkte kanskje å ta en tur bortover.
Men det blir nok i såfall i bilen hans.. :wink: :cry:

#58345  av Kjelliken

:D jeg kommer og Amund kommer vel mulig jostein og Eirik også :roll:

#58381  av Erlend

Hvor skal det være? Våler eller Rudskogen?

#58389  av The Doctor

Rudskogen!

Hadde tenkt meg en tur tror jeg..

#58413  av Gjertsen

Jeg kommer nok om alt går bra og bilen er HEL!
Vet ikke om jeg tørr å kjøre på banen igjen.. redd dejavu fra sist jeg tok klutchen :oops:
Men ett "stand" eller bare ett sted vi kan henge er BRA.

#58513  av ErikG

kommer jeg, men bare en tur på kørdagen. Blir uten bilen min. Er til lakking da. Får se om vi møtes.

#58603  av w-master

Jeg skal vel bra sikkert på treffet. :D
Kjører ifra horten utpå fredagen regner jeg med :wink:
Får håp jeg har fått stylinga til da. Dem jeg har bestil ifra har ikke akkurat vært så raske med den :twisted:

#58965  av GT4 CS

Bare man får fri ifra jobben så er jo gatebil obligatorisk for min del :D
Er utrolig frista til og kjøre,men må få overhalt calippera mine. Er det noen andre som har tenkt seg ut med en gt4 eller en cs? Hadde vært et vakkert syn blant alle cosworther og audier hehe

#59128  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Bare man får fri ifra jobben så er jo gatebil obligatorisk for min del :D
Er utrolig frista til og kjøre,men må få overhalt calippera mine. Er det noen andre som har tenkt seg ut med en gt4 eller en cs? Hadde vært et vakkert syn blant alle cosworther og audier hehe
Ska ikke se bort ifra at jeg kanskje tar meg en liten tur på banen...
Bare for å teste bilen igjen. bedre å teste på bane enn på veien!!!

Hvor skal vi møtes da alle sammen? Arne rebel ? du som kommer med lastebil :P
*EDIT* Glemte at jeg har dårlig sync ring i 3'dje giret, så jeg kommer ikke te å kjøre på banen :cry: hehe

#59137  av GT4 CS

Det var synd. Hadde det ikke vært så ile og ta ut girkassa skulle du fått låne min :D Jeg har så sinnsykt lyst og ut,men tørr ikke det om ikke bremsene er helt i vater. Sku ha vist dissa coswortha og audibila hvem som var kongen på haugen hehe

#59138  av ST205RR

GT4 CS skrev:Sku ha vist dissa coswortha og audibila hvem som var kongen på haugen hehe
det er rette innstillinga :mrgreen:

#59142  av GT4 CS

Ja på tide at noen viser dem hvor skapet skal stå. Veldig bra om du tar deg en tur utpå og får jekket ned dissa jypplinga i cosworther og audia :D

#59174  av Arne rebel

Det hadde vært moro om Marcus eller Christian hadde tatt seg en tur for å vise disse Audiene\Supraene at det finnes andre "leketøy på markedet". Når det gjelder Cosworther så skal de absolutt sladde i alle svingene eller Drifte som det heter i disse dager, så det er ikke godt å si hvor raske de går.....
Gjertsen: Vi kommer nok til å stå på rolig campen, vi bruker den som "telt" og som redningsbil visst ting skulle skjære seg med "leketøyet". Vi har med oss litt verktøy, varmevifte, tv, kamera, mat, øl, etc slik at en kan mimre eller mekke på kvelden :) En fin måte å tilbringe helgen vekke fra livets harde hverdag, så det er bare å ta en tur innom.(Svendsen Transport står det på siden)

#59182  av Amund

kommer bortover som kjelliken sier. Har også planer om å ta en liten tur utpå banen.. får se om den duger mot kjelliken, og kanskje noen mk1'ere?