jeg har tenkt å gjøre en del modifiseringer på bilen min i vinter å trenger derfor nen tips. skal kjøpe stylingskittet som er en f355 replica. å lakke bilen min sort perlemor. måbare høre om det er noen her som vet noen som er flink å lakke til en ok pris eller noen som kan. skal også senke bilen min 40mm så om noen vet om noen senkesett å anbefale er jeg lutter øre. i tilleg skal det lowrise lykter på den. trenger litt tips å kanskje litt hjelp til å finne noen billige løsninger. viktigste er først og frems lakken. så om noen vet noe så gi meg hint.
Må bare be deg om en ting: Ikke kjøp F355 replika-kitet...
For det første kommer du til å virke som en utrolig wannabe som styler opp en Toyota for å ligne en Ferrari.
For det andre kommer du til å ødelegge en sjelden ekte japansk sportsbil som er vakker og rå i utgangspunktet.
For det tredje er det ikke akkurat et pluss for Toyota-miljøet at folk styler Toyotaene sine for å ligne Ferrarier. Det vitner om at man egentlig ikke er så stolt av bilen sin. Vil du ha Ferrari, selg MR2en til noen som vil ta godt vare på den for det den er, og heller fremheve linjene til bilen, istedet for å bygge den om totalt. Også sparer du pengene du hadde tenkt til å bruke på kittet og lakkeringen, og kjøper deg en eldre Ferrari med tida. Da har du iallefall noe ekte, og en av de få ekte japanske sportsbilene har blitt reddet fra en forferdelig tilværelse i Ferrari-ham.
Til slutt: Du gjør som du selv vil såklart, men jeg ber deg tenke over dette leeeeeenge og vel før du evt. kjøper kitet.