TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verkstedbok

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #58436  av Remi

Trenger en verkstedbok. har leita og leita men ingen vill gi meg den jævla boka.. noen som vet om en sån bok ? Toyota Carina 2 1989

#58512  av Remi

okei.. den der skjønte æ ikke så mye av :lol:

#58516  av kennethx

Pocket Mechanic for Toyota Carina II from 1990: Petrol and Diesel Models (AT171, CT171) (Pocket Mechanic S.)

Stod det, Jeg synes det hørtes ut som det du var ute etter =P

Men det var den eneste jeg fant med et kjappt søk på amazon da....

#58555  av Remi

Dem har den ikke på lager.. :x så dem anbefalte mæ og legge inn sån greie at æ va intrisert i og kjøpe et brukt eksemplar. LoL
E det ingen her som jobbe oss toyota som kan skaffe mæ en slik bok til en rimelig penge?

#58577  av Levin GT

Biltema har Heynes verkstedsbøker til de fleste biler.

#60640  av doffy

hayne's har ikke, tror du skal være heldig hvis du kommer over en... har letet en god del selv.
fikk lånt en av jæger sitt verksted :D

#60673  av Remi

dem må vell klare og få bestilt vis æ spør på toyota. faen dem har jo ikke noe til den jævla bilen

#60724  av doffy

skader ikke å ringe til toyota, men den jeg fikk låne var siste eksemplar de hadde der. tror han snakket noe om at de var tatt ut av produksjon..
Kanskje det er så gode biler at de ikke trenger sånt?! :P

#60725  av 2fast4u

RM099E Chassis and Body repair manual er på lager i Drammen, koster 274.-
RM063E Engine repair manual 4A-F og 4A-GE må bestilles fra Belgia, koster 176.-
RM100E Engine RM for 4A-FE ?? Denne må jeg undersøke litt på, finner den ikke i systemet.
RM051E Engine RM 1S/2S/3S, koster 265.- men der er produksjon innstilt ! og et supplemang til denne, RM107E, koster 39.- bestilles fra Belgia.

:wink:

#117373  av jossa

2fast4u: hvor kan man bestille dette? fra en toyota forhandler?

er nemlig ute etter mye lesestoff til en ae-86