TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sykt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#58926  av Rallar

WOW :shock: :shock: Han kan ikke klage på lyden nei :P

#58929  av _speedy

Fytti rakkern for en gærning... :D

#58940  av Ninjamannen78

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

#58956  av angrykid

er det muuulig? men han satte meg på en god ide, dog :) noe som jeg tror kan komme til å bli sinnsykt bra i mr2'en.. men må tenke litt mer på det etterhvert, tenker jeg. :D

skal holde dere oppdatert om jeg finner ut noe lurt.

#58966  av Remi

angrykid skrev:er det muuulig? men han satte meg på en god ide, dog :) noe som jeg tror kan komme til å bli sinnsykt bra i mr2'en.. men må tenke litt mer på det etterhvert, tenker jeg. :D

skal holde dere oppdatert om jeg finner ut noe lurt.
Du og de jævla idean dine.. fortell ka du kom på :D

#59023  av @lpher

Har lest gjennom den tråden dær tidligere ja! :D

På ett LITT annet nivå en de fleste i Norge han dær :D

@lpher

#59038  av Erlend

DAMN! Det er kanskje noe av det sykeste jeg har sett noensinne! Er som de sier, i USA er alt STORT :) Fy flate..og folk lurer på hva penga går til...

#59121  av kennethx

Er jo mordvåpen det der. Ingen overlever 170db!!!

#59239  av chris

hehe, fett. Nå har vi noe å strekke oss etter, @lpher ;) :D :shock: :shock:

btw.. verdensrekorden i bilstereo tror jeg er på 183 db ellerno sånt :twisted:

"Just wait....You think this is crazy...Just wait!!! My goal is to make it soooo extreme and so loud that nobody will even want to compete in my class anymore!"

-edit-
The subs there are Team RF 15's. Retail on them bad boys are $1800 each! <- det er noe kjent med de der :twisted: :twisted:

#59243  av chris

Leste litt videre jeg. Han spilte 178.1 db på en senere konkurranse, men han skal øke med 70-90 batterier til, øke til 8 sub'er i stedet for 6, og to crowns per sub i stedet for "bare" en :twisted:

#59247  av bose

hva er specs`a på de crown ampene? crown er veldig populære i bransjen min faktisk, veldig gode amper. at de holdt på med bilstereo også viste jeg faktisk ikke
Sist redigert av bose den 05 sep 2004 15:31, redigert 1 gang totalt.

#59254  av chris

bose skrev:hva er specs`a på de crown ampene? Har er veldig populære i bransjen min faktisk, veldig gode amper. at de holdt på med bilstereo også viste jeg faktisk ikke
JBL som lager de. JBL Crown.

#59265  av bose

sammarbeid mellom JBL og Crown da. logoen er jo akurat den samme