TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Rudskogen 17-19 sep

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #61246  av Gjertsen

Her kan dere slenge inn bildene dere har tatt fra denne våte helga.
Var selv på rudskogen lørdag kun, og syns det var i det våteste laget for meg samt mine venner så vi dro etter 2 timers tid.
Så på Arne Rebel og Jan Erik kjøre på banen da.
Fikk også knipsa 2 bilder med mobilen min av 1 celica med ei kvinnelig sjåfør som hadde den råaste fargen :p hiih. er hun her på forumet kanskje?

Også en av de få suprane som var der.
Bare nydelig denne supran... selvom fargen ikke var HELT min smak. er supra eieren her eller?
Vedlegg
mms2.jpg
mms2.jpg (33.71 kiB) Vist 3439 ganger
mms1.jpg
mms1.jpg (35.31 kiB) Vist 3439 ganger

#61259  av DannyBoy

Slenger ut bilder når jeg får ordnet cam'et jeg ødela :oops:

Var en annen Supra der også, uten spoiler, var sikker på at det var @lpher, men så ikke "Bilradio Spesialisten" i bakruta, så kom fram til at det ikke var deg. :)

Ho i den rosa Celica'n var grei ja :wink:
Vinka til ho når ho skulle dra, smilte og vinka tilbake :D

Slo du av en prat med ho eller Jan Erik? Du sto vel ikke parkert så langt ifra 8)

#61267  av CelicaTurbo

Det var en bra jentefarge det der da gitt, ganske tøfft egentlig selv om jeg ikke ville ha blitt sett i en slik bil med mindre jeg ønsket å gjøre en Robert Stoltenberg-Autofil-parodi ;)

#61268  av jan-erik

DannyBoy skrev:Slenger ut bilder når jeg får ordnet cam'et jeg ødela :oops:

Var en annen Supra der også, uten spoiler, var sikker på at det var @lpher, men så ikke "Bilradio Spesialisten" i bakruta, så kom fram til at det ikke var deg. :)

Ho i den rosa Celica'n var grei ja :wink:
Vinka til ho når ho skulle dra, smilte og vinka tilbake :D

Slo du av en prat med ho eller Jan Erik? Du sto vel ikke parkert så langt ifra 8)
Den Supra'en er TG Bil sin, eller iallfall de som importerte den.

Nei, fikk ikke snakket med hu i den rosa Celica'n. Regnet med at det var ei jente som hadde den...

Var en heller våt lørdag, men jeg fikk da kjørt 20mil på banen alikevel, og hadde det kanon gøy! Er artig på vått føre å ligge bredt med den, så fikk til noen fine breisladder. Startet sladden ved målsvingen, og fortsatt rundt hele langsvingen, håper noen fikk filmen det!

Men......
Var litt uheldig på slutten kjøringa overgikk ferdighetene. Dro av i enden av langssvingen og forsvant rett i grusen over noen humper og slik. Resultat: Et stykk ødelagt frontfanger og en liten del falt av lykteglasset, samt lyktefestet fått seg en liten smell. Bare litt lakkavskaling på skjerm mot frontfanger så blir heldigsvis ikke noe oppretting. Ellers så var hele bilen full av sand under, i hjul, motorrom, og over hele bilen hadde det sprutet.

Takk til Arne for lån av jekk så jeg fikk sjekket fester og slik, samt sett under bilen. Gikk greit å kjøre hjem.

#61275  av Magne

Synd det med bilen! :(

Hadde tenkt meg en tur imorgen hvis været bedrer seg. Gidder ikke dra hvis det regner.. Skal jo kjøre selvfølgelig hvis jeg drar...

#61513  av Arne rebel

Jan Erik: En får bare si hell i uhell! En må kanskje regne med litt skade på redskapen når en leker seg slik som du gjorde :D
Fikk en liten skade selv, flerret opp dekksiden og en liten bulk i felgen :oops: Hyggelig å hilse på dere som var innom....(ingen nevnt, ingen glemt)
Bare for å ha sagt det: Christian, jeg knuser deg på Våler neste sesong 8)
(Kjelliken flisa meg lett på fredagen.....på 18" hjul :oops: )
Vedlegg
P9180006.JPG
P9180006.JPG (497.8 kiB) Vist 2461 ganger
P9190032.JPG
P9190032.JPG (398.03 kiB) Vist 2459 ganger
P9190029.JPG
P9190029.JPG (237.48 kiB) Vist 2466 ganger
P9180005.JPG
P9180005.JPG (367.8 kiB) Vist 2461 ganger

#61520  av Arne rebel

Magne: Var det du som var utpå banen Søndag...fikk aldri tatt igjen den nesten "orginale" mk2 en. Tenker han i den Veilseid styla mk2en vart litt furten når han måtte slippe forbi en sur gammel mk1 på Fredagen 8) (Til hans forsvar var det vått og han hadde sikkert ikke noe godt feste....)[/quote]

#61525  av Magne

Arne rebel skrev:Magne: Var det du som var utpå banen Søndag...fikk aldri tatt igjen den nesten "orginale" mk2 en. Tenker han i den Veilseid styla mk2en vart litt furten når han måtte slippe forbi en sur gammel mk1 på Fredagen 8) (Til hans forsvar var det vått og han hadde sikkert ikke noe godt feste....)
[/quote]

Jepp.. det var meg det. Første gang på bane... noen gang.. :)
Det var GØY! :D hehe... mora meg skikkelig utpå der. Litt skummelt på enden av langstrekka der det var vann i veibanen, kom litt langt på tværra der en gang. (en erfaring rikere... :roll: )

Jeg syns jeg så en "kjent" hvit MK1 der... :wink:

#61565  av jan-erik

Arne rebel skrev:Jan Erik: En får bare si hell i uhell! En må kanskje regne med litt skade på redskapen når en leker seg slik som du gjorde :D
Fikk en liten skade selv, flerret opp dekksiden og en liten bulk i felgen :oops:
Har nok kalkulert inn litt småskader, så ingen sure miner her i gården. Er vel mest irritert på meg selv fordi utkjøringa var heller unødvendig. Pytt pytt.

Tok du kurbsen Arne som vist på bildet der?? Husk hva jeg har sagt om kurbsen til deg før :wink:

#61574  av Kjelliken

:D Hallaien der arne var skikkelig hyggelig å møte deg og din kompis.. vi fikk skiftet bremseklossene bak i hotel garasjen lørdagsnatten. bare for å finne ut at jeg trenger nye skiver og bremse bånd til hondbrekket også..

Var vel ikke menge som kjørte fobi meg fredagen når jeg var utpå men det var jo noen..

Men føler nok at jeg vil ha litt mere guff til neste gang...

skal se om jeg får lagt ut noen bilder her fra søndagen og litt film fra fredags kjøringen...
Vedlegg
Den fete candy farvede MR 2'en
Den fete candy farvede MR 2'en
IMG_0190.gif (127.81 kiB) Vist 3291 ganger
Den BLÃ… RÃ… celicaen
Den BLÃ… RÃ… celicaen
IMG_0183.gif (132.77 kiB) Vist 3292 ganger
Fete Lexux IS
Fete Lexux IS
IMG_0187.gif (143.26 kiB) Vist 3294 ganger
The PINK Celica
The PINK Celica
IMG_0175.gif (157.24 kiB) Vist 3294 ganger
GT40 i kjent burne stil
GT40 i kjent burne stil
gt40_04.gif (116.28 kiB) Vist 3294 ganger

#61576  av Kjelliken

:D Neida jeg har ikke glemt den orange supraen den har vi selvfølgelig bilde av...

Og Amund poengterte at vi måtte også få litt av publikum med oss så det fikk vi til også...
Vedlegg
Skulle vel egentlig være nok bling faktor her...
Skulle vel egentlig være nok bling faktor her...
IMG_0086.gif (155.83 kiB) Vist 3291 ganger
Dette må vel være banens minste deltager denne helgen
Dette må vel være banens minste deltager denne helgen
minstedeltager.gif (54.4 kiB) Vist 3291 ganger
Amund hadde utrolig lite og finne på så Flat Erik fikk vise sine kunster..
Amund hadde utrolig lite og finne på så Flat Erik fikk vise sine kunster..
IMG_9601.gif (91.68 kiB) Vist 3291 ganger
Her en mer publikums vennelig vinkling på Gatebil..
Her en mer publikums vennelig vinkling på Gatebil..
rompe.gif (241.65 kiB) Vist 3293 ganger
Fin burne stil på starten av preisladd konkuransen...
Fin burne stil på starten av preisladd konkuransen...
supra_01.gif (128.68 kiB) Vist 3293 ganger

#61577  av Kjelliken

:? Har jo selvfølgelig en hel masser av bilder dennegangen også. så hvis stemningen er der for flere så er det bare og gi en lyd så kan jeg legge ut flere.. dette er ett bittelite utdrag av det jeg har.. og kan få tilgang på.. :wink:

#61603  av Magne

Bare å legge ut bilder! gjerne filmer og... om du legger det ut på FTP serveren eller ikke bare det går an å få tak i... hehe :D
Jeg glemte selvfølgelig kamera mitt da...

PS: er jævlig sugen på å se gjerne 1 eller 2 sekunder av min egen bil i aksjon på banen... :roll:

#61672  av Erlend

More pictures please :)

Kult å se at du prøvde deg på banen Jostein! Blir alltid glad når jeg ser mk1ere på banen 8)

#61710  av Kjelliken

:D Etter utallige oppfrodringer skal jeg nå legge ut flere bilder..( ialle fall to oppfrodringer.. hehe :oops: )

så her er det bare og være berett..

Amund snakket med en kar som hadde et intersant prosjekt her denne helgen og de prøvde rett og slett og bygge opp en lada med volvo motor og masse rare ting rett fra dungen..
her er bilder og jeg er sikker på at amund kommer med en lenger repotasje om denne bilen som de skulle egentlig bruke på breisladden..
Vedlegg
Og her amund i kjent under panser stil...
Og her amund i kjent under panser stil...
IMG_9587.gif (75.49 kiB) Vist 3233 ganger
her var det jaggu trangt gitt
her var det jaggu trangt gitt
IMG_9588.gif (111.54 kiB) Vist 3233 ganger
Trenger vel ingen forklaring.. dette er en lada turbo,,,,
IMG_0198.gif (173.39 kiB) Vist 3233 ganger
IMG_0196.gif (169.9 kiB) Vist 3235 ganger
mannen sjøl som er en av pådriverene i prosjektet..
mannen sjøl som er en av pådriverene i prosjektet..
IMG_0202.gif (113.66 kiB) Vist 3233 ganger